Logitech G Pro Racing Wheel

Same, i watch him every week to get better, thanks!
Nice I've been with Mihael for like 4 years now...
Organized his 20k subscriber event a couple years ago. You should definitely do the rankings he's put together...he's got great stuff in store

The New Track Wheel arrived today and the Feeling of this wheel is absolutly stunning. FORCE feedback, Rotation, Trueforce, overall handling, everything feels more detailed. @LOGI_Rich thank you for your work.
What's the difference...I'm debating between the space x yolk and the wheel
 
Last edited:
What's the difference...I'm debating between the space x yolk and the wheel
Mine arrived today too. The added true force and feedback is likely the diameter and weight of the wheel since it’s smaller and lighter. The grips on it are large and conform beautifully to your hands though. I’m not sure if the new round wheel does that (I’d imagine not).

Edit: I’ve attached some photos to show what I mean. The round wheel I have I actually the D-shaped one that comes with the Pro wheel. I’m not sure if the round wheel is the same, but I assume it is.
 

Attachments

  • IMG_6619.jpeg
    IMG_6619.jpeg
    120.5 KB · Views: 1
  • IMG_6620.jpeg
    IMG_6620.jpeg
    114.6 KB · Views: 1
Last edited:
The New Track Wheel arrived today and the Feeling of this wheel is absolutly stunning. FORCE feedback, Rotation, Trueforce, overall handling, everything feels more detailed. @LOGI_Rich thank you for your work.

I see very little NEED for myself to get one, but I will almost certainly buy the hub and wheels at some point, just because they do seem like cool additions and I'm sure I'll appreciate all these little details and it'll inject new enjoyment into the hobby. Will probably wait for Momo. Hopefully they're reasonably priced!

Good job, Logitech!

Now just make the freaking H shifter and take my money!
 
Last edited:
Schön, ich bin jetzt seit ungefähr 4 Jahren mit Mihael zusammen ...
Vor ein paar Jahren hat er sein 20.000-Abonnenten-Event organisiert. Sie sollten sich unbedingt die Rangliste ansehen, die er zusammengestellt hat ... er hat tolle Sachen auf Lager


Was ist der Unterschied ... ich schwanke zwischen dem Space x-Eigelb und dem Rad

Schön, ich bin jetzt seit ungefähr 4 Jahren mit Mihael zusammen ...
Vor ein paar Jahren hat er sein 20.000-Abonnenten-Event organisiert. Sie sollten sich unbedingt die Rangliste ansehen, die er zusammengestellt hat ... er hat tolle Sachen auf Lager


Was ist der Unterschied ... ich schwanke zwischen dem Space x-Eigelb und dem Rad
Beim Lenken fühlt es sich leichter an. Es ist fast 300g leichter als das Originallenkrad. Das Force Feedback und das Trueforce fühlen sich knackiger an und das Handling ist deutlich besser als mit dem riesigen Originallenkrad. Ich fahre in GT7 viel GT4 und GT3, daher war das Track Wheel meine erste Wahl, ich hoffe, das hilft euch bei der Entscheidung. And you have a better view on your TV or Monitor because of the way smaller wheel 😉😉😉
 
Last edited:
Ich sehe für mich selbst kaum eine NOTWENDIGKEIT, mir eins zuzulegen, aber ich werde mir mit ziemlicher Sicherheit irgendwann die Nabe und die Räder kaufen, einfach weil sie wie coole Ergänzungen wirken und ich bin sicher, dass ich all diese kleinen Details zu schätzen wissen werde und es dem Hobby neuen Spaß verleihen wird. Werde wahrscheinlich auf Momo warten. Hoffentlich sind sie preiswert!

Gute Arbeit, Logitech!

Jetzt mach einfach den verdammten H-Schalthebel und nimm mein Geld!
Wie gesagt, da ich viel in der GT4- und GT3-Klasse fahre, habe ich nur darauf gewartet, dass Logitech dieses Open Wheel herausbringt. Es funktioniert großartig.
 
Back