Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,904 views
Liquid Li0n
Met welke auto hebben jullie in de professional hall de Super Car Festival gedaan? Dat is met autos boven de 493pk non-tuned.

Heb die ook een paar dagen geleden gereden. Dacht eerst om het met mijn Tommy Kaira ZZII te doen, maar dat ging blijkbaar niet, ook al rijden er wel gewoon ZZIIs in de race?! Heb dan mijn volledig uitgebouwde zonda genomen (de duurste van de 3 uit de showroom) en daar heb ik het gemakkelijk met gewonnen. De zonda is een zeer geschikte auto, zolang je op tijd begint met remmen :)

sn00pie
Wie heeft er mee gedaan met de GT prijsvraag?

Ik heb er niet met meegedaan. Het is wel niet eerlijk vind ik. Jullie Nederlanders kunnen een Nissan 350Z winnen, in het geel dan nog wel 👍 en wij Belgen maar een Chrysler Crossfire in een doodgewone zilvere kleur 👎 .

Zrow
Dutch seems to be an incredibly complex language.

They say dutch is one of the difficultest language to lurn and especially write. I and many others sometimes even make errors about the way of writing.

Liquid Li0n
Ik heb er niet met meegedaan. Het is wel niet eerlijk vind ik. Jullie Nederlanders kunnen een Nissan 350Z winnen, in het geel dan nog wel 👍 en wij Belgen maar een Chrysler Crossfire in een doodgewone zilvere kleur 👎 .

Ik woon in België, ik heb dus meegedaan met de Belgische challenge. 👍

In de uitslag van de eerste week ben ik vierde geworden, ik weet alleen nog niet wat ik heb gewonnen.

Back