Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,906 views
Wie van jullie weet of GT4 al dan niet als bundel wordt verkocht met de nieuwe Playstation 2?

Ik heb het al gezien in een brochure van dreamland. De PSTwo (die smalle) samen met GT4

Een bundel met het DFP stuur heb ik nog niet gezien

Liquid Li0n
Je hebt een punt. Zoals ik al vroeger zei hebben we maar 1 tv thuis en mijn ouders zien graag hun programma's dus ik zal het morgenavond ni veel kunne spelen. Een geluk dat ik donderdag geen school heb :)

Heb beneden een 81 cm breedbeeld staan met Dolby Digital 5.1 versterker, dus het geluid zou wel aardig moeten zijn. Alleen wordt m'n vriendin niet heel erg blij met me als ik alleen maar zit te gamen... En om nou op m'n slaapkamer op een tvtje van 37 cm diameter te gaan zitten spelen.... Maar ik heb haar er al wel redelijk op voorbereid, dus ik ga wel wat uurtjes spelen.... En moet trouwens ook gewoon werken zit ik net te denken, s**t....

Snoopie: Ongetwijfeld, gewoon de aanbiedingen in de gaten houden...

Da's een mooie zaak. 👍

DFP moet ik ook nog even gaan oppikken ennuh... misschien ook een Logitech Playseat. :sly:

Ik was gisteren naar een zaak in Lelystad geweest (daar woon ik, goh :P ) genaamd FlevoGames om te kijken of ze het al hadden (je weet maar nooit als je sommige mensen hier hoort). Ik zag een reserveerformulier liggen, dat vulde ik in en ik zag '11 maart' staan. De verkoper zei: 'Het is mogelijk dat het spel er woensdag al is'. Kom ik vanmiddag thuis van school...pa: 'FlevoGames heeft gebeld, je kunt het spel ophalen.' :D (Spel kostte me trouwens geen 67,95, maar 59,95 (komt dat door het reserveren?))

Ik heb nu B afgerond met 9 goud en 6 zilver en heb al even met de Mazda Kusabi gereden...Rijdt best wel lekker al zeg ik het zelf.

sn00pie
Da's een mooie zaak. 👍

DFP moet ik ook nog even gaan oppikken ennuh... misschien ook een Logitech Playseat. :sly:

Free Record Shop heeft 'm als bundel op z'n site staan. Alleen moeten ze eerst GT4 nog gaan uitleveren... Heb nl. nog nix van ze gehoord over m'n pre-order.... :banghead:

Vanmiddag telefoontje van mijn lokale gamesboergehad!

GT4 is binnen!!!

Kan hem dus gaan halen..........er is alleen één "probleempje" Heb met vriend afgesproken dat hij morgen naar mij komt, en dan gelijk onze eerste uren GT4 gaan maken............maar da's dus pas morgen!!!!! En vandaag is GT4 er al.

Heb hem dus nog maar niet gehaald.........

Morgen voor mijn werk even langs, GT4 halen, en dan 's avonds nar werk, racen, racen, racen, racen, enz, enz, enz!!! :-)

Wel vaag, 2 jaar op spel zitten wachten. Ligt ie in de winkels! Ga ik hem nog niet halen!!

Voor de mensen die hem al wel hebben!!

HEEEEEL veel plezier!!!!

Laters!

Ik bestel nooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt meer wat bij de FreeRecordShop. Dit mailtje kreeg ik gisteren:

Beste klant,

Bedankt voor je bestelling voor Gran Turismo 4!

Zojuist is ons gebleken dat de door de leverancier Sony vastgestelde releasedatum van 11 maart niet door iedereen in de detailhandel is gerespecteerd.
Wij gaan er uiteraard alles aan doen om de game zo snel mogelijk op je deurmat te laten vallen. Zodra we de voorraad hebben ontvangen versturen we je bestelling uiterlijk morgen, je ontvangt hierover morgenmiddag nog een verzendbevestiging.

We wensen je nu alvast heel veel gameplezier met deze waanzinnige game!

Wat een moraalridders.... Heb ook even een filiaal in de buurt gebeld en die krijgen hem ook pas morgen binnen... Maar wel gewoon op de internetsite laten staan dat ie 9 maart komt.... Willen die gasten nix verkopen ofzo???? En wat heb ik aan heel veel gameplezier als dat spel pas morgen op m'n deurmat ligt.... Wanckers....

Gisteren om 17u had ik hier op de site gelezen dat iemand uit België hem doodleuk bij Bart Smit was gaan halen zonder te bestellen, dus ik direct mijn PC afgezet op het werk en in mijn auto gesprongen.
Eerst ben ik lags de FUN gereden, daar hadden ze hem ook al met hopen liggen, maar de prijs was 64,95 Euro.
Ik kreeg wel de commentaar : "morgen staat hij in de folder voor 59,95 meneer !".
Dan maar naar Bart Smit gereden, 5 minuten voor sluitingstijd binnengelopen en er lagen nog 4 stuks, 1 daarvan heb ik meegenomen voor 59,95 Euro !!!

Thuisgekomen, DVD in de PS2 gestoken en kwijlen ..., dacht ik ...
Zoals ik ook al op de site gelezen had bevroor het scherm bij 'Sony Computer Entertainment Europe Presents' :grumpy:
Een keer gereset, met hetzelfde resultaat als gevolg :scared:
Dan de start/reset-knop ingehouden totdat de DVD effectief GT4 begon te laden, daarna ging het wel goed (2 keer geprobeerd).
Oef ... 👍

B-license gedaan met 16 goud, mijn 3 eerste auto's in ontvangst genomen.
Daarna de 5 Sunday-Cup races gewonnen met de Mazda Kusabi (zwaar overkill, maar ja).
Dan om het af te leren nog de 1ste test van A-license goud behaald.
Toen was het 2u30 's nachts, het GT4-rus :sly: heeft mij al zwaar te pakken :)

STEP_ONE

Ik had mijn spel gereserveerd en toen zegden ze woensdag of later. Op het voorschotbewijs stond er € 65 maar dinsdag zat ik op de bus huiswaarts en een vriend belde me op en zei dat er een reuzelevering was dus kon ik bijna niet meer wachten!!!

Dan in de winkel kostte het maar € 59, dat viel mee!

Heb nu op alle proeven van National B silver.

Maar nu wou ik van mijn allereerste "gewonnen" auto een photo maken en op mijn USB stick zetten, maak heel de foto af en sla ze op op mijn stick. 1/4de opgeslagen en GT4 loopt vast :indiff: Ik heb het zeker 10min laten aanstaan maar het balkje liep niet meer voort. Dan is in de andere USB poort gestoken maar hier ook hetzelfde resultaat. Ik vind het raar, waarom werkt dit nu niet.
Ik heb een thread gestart, hopelijk keuren de mods van GTP het goed en weet er iemand hier op dit forum een oplossing.

Maar weten of hebben jullie een oplossing of hetzelfde probleem?

Ik heb geen probleem om mijn foto's op USB-stick te zetten.
Ik heb een Transcend JetFlash 256 MB.

Misschien hier eens kijken :
http://gtplanet.net/forum/forumdisplay.php?f=138
1ste thread bovenaan (stickied).

Er zijn een hoop sticks die niet werken met GT4 :grumpy: .
Jammer genoeg, want het is veel leuker dan ik verwacht had.
Ik neem ook foto's van al de auto's in mijn garage voor een 'foto-album-history' van mijn GT4-avontuur 👍 !

STEP_ONE

Ik had er mee gepraat met iemand op msn en die had me gezegd mijn USB stick te formatteren, ik heb dat gedaan maar zoals ik al dacht hielp dit niets. Terwijl dat hij aan het opslagen was stak mijn USB stick in de bovenste poort, GT4 liep vast, ik trok de stick er uit en dan krijg je die waarschuwing, toen heb ik mijn stick in de ONDERSTE gestoken en op OK geklikt en toen sloeg hij ineens wel op. daarna direct trg geprobeerd en het bleef werken. Dus ik denk nu dat het is opgelost. Hopelijk werkt het ook nog altijd nadat ik mijn PS2 heb afgezet.

voor de rest is GT4 echt af. Enkel spijtig van die autosave functie want als mijn familie komt en wilt spelen moet ik altijd opletten dat ze mijn profiel niet naar de knoppen helpen.
Maar je kan natuurlijk de auto save afzetten, alle geluk.

Liquid Li0n
voor de rest is GT4 echt af. Enkel spijtig van die autosave functie want als mijn familie komt en wilt spelen moet ik altijd opletten dat ze mijn profiel niet naar de knoppen helpen.
Maar je kan natuurlijk de auto save afzetten, alle geluk.

Tot ze met uw zuurverdiende Credits een nieuwe auto of onderdelen kopen, dan gaat de auto-save nog altijd aan de slag, ook al staat hij op OFF !!

Of ze verkopen een auto die ja maar 1 maal kan winnen, daar zou ik niet graag bij zijn :ill:

STEP_ONE

die autosave daar zijn ze wel zwaar de fout in gegaan. vroeger (gt3) kocht ik gewoon een auto, tunde die volledig en reed er een paar rondjes en dan load ik mijn spel trg en was het vergete

Nu ook moet je echt kieze welke auto te kope want eens gekocht saved het.

Ik dacht dat ze het bij PAL hadden veranderd omdat ik lees dat er bij NTSC restricted staat ipv off maar blijkbaar is dit hetzelfde.

ja spijtige zaak en we zullen er mee moeten leven, net zo zeer met het gemis aan full time achteruitkijkspiegel en achteruitrij lichten.

Liquid Li0n
ja spijtige zaak en we zullen er mee moeten leven, net zo zeer met het gemis aan full time achteruitkijkspiegel en achteruitrij lichten.

Ben het met je eens over die lichten, maar de spiegel hebben ze wel correct gedaan. Werkt enkel bij binnenzicht, net zoals er in het echt ook enkel binnen een spiegel hangt.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over GT4. Ook even zitten vloeken op die autosave (vooral omdat het zelfs niet mogelijk is om van auto te verwisselen zonder dat je kaart insteekt). Maar uiteindelijk kan ik er toch nog met leven, geld is namelijk zeer makkelijk te verdienen. Het duurt een kleine 20min om 900,000 credits te verdienen zonder dat je zelf moet racen (ondertussen wat tv kijken).

Ik ga de komende dagen ook beginnen met sparen om dan de zwarte autos te kunnen kopen die verschijnen op dag 694. Daar zou toch minstens een dikke 8.4 miljoen voor nodig zijn.

ja het is idd gemakkelijk om geld te verdienen. Je krijgt zo snel auto's bij een waardoor je nooit je geld moet verspillen aan kopen van wagens, laat staan tuning. Ik heb zelfs die geldhulp van GT3 nog niet gebruikt.

Gewoon met die bonus auto's van licences die special mission hall doen en dan krijg je zo is zo weeral auto's waarmee ge al grote geld races kunt beginnen.

Nu even iets anders. Weet er iemand wat het nut is van die A Spec punten?

A-spec punten hebben geen enkel nut. Je kan er enkel met aantonen dat je de races niet te makkelijk aanpakt. Als je veel punten hebt dan race je vaak tegen autos die eerder gelijk zijn aan de jouwe.

Als je dus bijvoorbeeld de andere racers ver achter je laat liggen met je super snelle auto dan krijg je maar 1 punt, speel je met gelijkere autos dan krijg je veel meer punten. Dacht dat er vooral naar "power to weight ratio" wordt gekeken om de punten te bepalen. Hoe hoger dat getal hoe meer Aspec punten je zal krijgen.

marco_nr9
wat heb je eigelijk aan die punten ?

Wel concreet betekenen die A Spec punten dat je hoe meer punten je hebt hoe moeilijker je spel hebt gemaakt voor jezelf en zodanig kan je dan zeggen van: " Ik heb 10000 punten man STOEF STOEF" bij je vrienden. En dan zeggen zei van waauw dat is keiveel, jij bent echt goed. Je mag eens uitgaan met mijn zus nu!!! :sly: :lol:

Liquid Li0n
Wel concreet betekenen die A Spec punten dat je hoe meer punten je hebt hoe moeilijker je spel hebt gemaakt voor jezelf en zodanig kan je dan zeggen van: " Ik heb 10000 punten man STOEF STOEF" bij je vrienden. En dan zeggen zei van waauw dat is keiveel, jij bent echt goed. Je mag eens uitgaan met mijn zus nu!!! :sly: :lol:

hmmm dus waardeloos

Bij GT4 kun je ook al dat soort punten ook al verdienen.

IK denk dat ze bij het maken van GT4 gedacht hebben.
Zo we hebben nog wat tijd over laten we maar een punten systeem invoeren
Kost ons denk een jaartje om dat er in te bakken in GT4.
Geeft niks stellen we alles nog een paar jaar uit

Ik vraag me iets af: Ik lees nu een FAQ over 10 km specials en ik zie daar zo nu en dan een auto staan uit de jaren 70 of 60, maar die kun je niet in de used car list zien en ook niet bij de fabrikant zelf onder histroric en new cars. Waar kun je deze oude auto's dan wel vandaan halen? Ik zit op dag 213 en in de week waar ik nu zit zou ik een Fiat 500R kunnen kopen (dus niet de 500F die in historic staat!)

Link naar de FAQ: http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gran_turismo_10km_car.txt

Ik zou het niet weten.

Het volgende doet zich ook voor met de originele mini. (de niet van BMW zijnde dus)
Sommige zeggen dat hij er "verborgen" in zit en andere zeggen dat hij er niet in zit.

Sjenk
Ik vraag me iets af: Ik lees nu een FAQ over 10 km specials en ik zie daar zo nu en dan een auto staan uit de jaren 70 of 60, maar die kun je niet in de used car list zien en ook niet bij de fabrikant zelf onder histroric en new cars. Waar kun je deze oude auto's dan wel vandaan halen? Ik zit op dag 213 en in de week waar ik nu zit zou ik een Fiat 500R kunnen kopen (dus niet de 500F die in historic staat!)

(gamefaqs.com kan je niet hotlinken)

Blijf om de week de vernieuwde lijst van 2ehands autos nakijken. Af en toe zitten er mooie verassingen tussen. Vergeet niet om de olie te veranderen na het aankopen van een 2ehands auto. De olie ziet er altijd zo zwart als de nacht uit.

Nog een paar dagen in GT4 en ik kan groot geld gaan uitgeven ...

"Day 694 Week 99
Mazda 787B Race Car '91 (BLACK)
Nissan R92CP Race Car '92 (BLACK)
Nissan R390 GT1 Race Car '98 (BLACK)
Toyota GT-ONE Race Car (TS020) '99 (BLACK)"

Ik vind het wel spijtig dat ik waarschijnlijk nooit met de Ford Model T ga kunnen rijden. Alles gold op de super license is niet echt voor mij :(

Ik had die post over de Fiat 500R gelezen en ik kwam toevallig eens in de 2e hands sectie en zag die 500R er bij staan, ik dacht van ik zal hem maar kopen zal een speciaal model zijn. Mss kan dit een hulp zijn. Ik zit al +400dagen maar de precieze dag dat hij in de 2hands sectie stond weet ik niet meer.

Ik begrijp niet wat er zo speciaal is aan die zwarte racewagens. Zijn die dan zo goed of waarom doet iedereen er zo zot over?

Hmm ok, misschien ben ik dan wat te voorbarig geweest dan ;)

Ach ja, die zwarte wagens zijn gewoon erg zeldzaam, maar officieel gezien zijn die wagens zelfs slechter, want het zijn nou eenmaal 'gebruikte' wagens en hebben dus minder pk en hun rijgedrag zou ook minder moeten zijn.

Ik heb de zwarte nissan kunnen kopen, de andere waren te duur. Rijd wel goed hoewel ik mijn toyota minolta beter vind. Weet er trouwens iemand een goede auto om de supercar challenge te winnen? ik kon 3 races winnen met de ford GT enkel de races op New York en op Infineon kan ik niet winnen.

Ik vind het spel zeer goed. Ok er kan altijd aan verbeterd worden maar zelfs als men iedereen zijn wishlist in een GT stoppen zal het voor sommige nog altijd niet goed zijn. Het enige dat ik goed vind is dat hij niet meer is uitgesteld en ik hem nu al een kleine maand kan spelen!!!

Even een vraagje. Met welke auto hebben jullie in de professional hall de Super Car Festival gedaan? Dat is met autos boven de 493pk non-tuned.
Want ik heb het al met de Ford GT en de Audi Le Mans Quattro geprobeerd maar hij zegt dat deze getuned zijn wat nochtans niet zo is.

Back