- 48
Liquid Li0nNo problem man, come to The benelux but not when GT4 is released or we will all ignore you LOL![]()
kan je het even vertalen naar het nederland als je wil kan ik het ook lezen
Liquid Li0nNo problem man, come to The benelux but not when GT4 is released or we will all ignore you LOL![]()
rossi_phantomkan je het even vertalen naar het nederland als je wil kan ik het ook lezen
rossi_phantomhahaha dan moet hij nu naar brabant kommen lekker carneval vieren
en als je wil mag je me toevoegen praat af en toe makenlijker miniv8_6@hotmail.com
rossi_phantomwat is nu allenmaal stil op deze post
PjotrStroganovDe grootste fout die ik mensen zie maken is dat ze de hardware kopen voordat de game uitkomt. Ik heb bv in 2003 alvast even een netwerk adapter gekocht omdat GT4 online zou gaan..........Ik wacht dus lekker totdat GT4 uitkomt voordat ik de DFP koop. Er is altijd kans dat het ding op dat moment weer goedkoper is.
Kleine frieten, dat bedriegt!Small_FryzNu weet ik wat zijn als niet het kunnen lezen, god zij dank voor vertalers, im verbaasd dat er zo vele Nederlandse speakinmensen GTP bedragen.
Dit is waarschijnlijk al verkeerd, maar zijn pret die het doet
ApclpsIs het jullie ook opgevallen dat er een redelijk prijsverschil is tussen de PAL versie die wij krijgen en de Amerikaanse versie?
In Amerika is de aanbevolen prijs een 38 euro terwijl wij 67.7 euro moeten betalen! Echt eerlijk zou ik dat niet noemen! Ik ga het nog zeker kopen maar nu zal die prijs meer pijn doen aangezien ik nu weet dat we worden afgezet.
130 tot 140 oude guldens, dacht ik.ApclpsToch zal GT4 veruit het duurste spelletje zijn dat ik ooit heb gekocht. Was het vroeger niet altijd een kleine 50 euro?
Liquid Li0nzo goedkoop is een kwaliteitsbier van hoge gisting nu ook weer niet. leffe of kasteelbier is al direct over de 2.50 !!!
Jij bedoelt waarschijnlijk die interbrew **** van een 1.60 of minder