Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,910 views
rossi_phantom
kan je het even vertalen naar het nederland als je wil kan ik het ook lezen

zeker en vast maat

Hij zijt da hij graag eens naar Belgie en/of Nederland zou willen komen maar ik zei daarop dat hij gerust welkom is in Belgie of Nederland(Benelux) maar dat hij dan best NIET komt wanneer GT4 net uit is want dan gaat iedereen hem negeren :)

er zitten weinig citroën's in. Vind ik ook spijtig

Ik had graag de ZX Rally Raid, bx, sm, ds en de xantia (die was zelfs in GT2) der in gehad.

Ik vind dat ze gewoon vanaf GT1 auto's er moete insteke en dan alleen nog maar toevoege want nu in GT4 zijn er veel auto's maar veel goeie auto's van GT2 (zoals de Renault Espace F1 en de verschillende subaru modellen) zijn er ni meer in, da is wel spijtig :(

PjotrStroganov
De grootste fout die ik mensen zie maken is dat ze de hardware kopen voordat de game uitkomt. Ik heb bv in 2003 alvast even een netwerk adapter gekocht omdat GT4 online zou gaan.......... :ouch: Ik wacht dus lekker totdat GT4 uitkomt voordat ik de DFP koop. Er is altijd kans dat het ding op dat moment weer goedkoper is.

Dat is dus exact waarom ik nog geen netwerk adapter of stuur gekocht heb !
Ik wacht gewoon op één of andere promotie.
Als er tegen de release van GT4 geen speciale promoties zijn, dan koop ik het wel waar het op dat moment het goedkoopst is.

Wat mij betreft mochten er toch ook wat meer Europese modellen inzitten :
Saab, Seat (Leon Cupra), wat modernere Volvo's, mijn eigen VW Passatje :cool: , ...
Daarvoor wil ik gerust wat Skyline's of Lancer's laten vallen.

Ach ja, klagen ga ik zeker niet doen, er is niks anders dat in de buurt komt van de verscheidenheid van GT4. 👍

STEP_ONE

je hebt gelijk

een seat ibiza cupra steken ze er wel in maar een Leon niet (mss omdat die Seat Leon bij Project Gotham Racing zit)

Die VW passat W12 en de touareg zou er in mogen.
En ook de VW T5 Multivan (Ik heb een filmpje gezien waar er iemand mee op de ring reed, echt maf :))
ook de Mercedes-Benz Vito moet er dan bij natuurlijk

rossi phantom kunt ge ne link vd site van da duits GT4 forum ook is hier zette, want ik vind da wel ne goeie en dan kunnen de andere ook meegenieten van de europese auto's!!!

p.s. nog +-3 weken :)

Nu weet ik wat zijn als niet het kunnen lezen, god zij dank voor vertalers, im verbaasd dat er zo vele Nederlandse speakinmensen GTP bedragen.

Dit is waarschijnlijk al verkeerd, maar zijn pret die het doet

Small_Fryz
Nu weet ik wat zijn als niet het kunnen lezen, god zij dank voor vertalers, im verbaasd dat er zo vele Nederlandse speakinmensen GTP bedragen.

Dit is waarschijnlijk al verkeerd, maar zijn pret die het doet
Kleine frieten, dat bedriegt!

Is het jullie ook opgevallen dat er een redelijk prijsverschil is tussen de PAL versie die wij krijgen en de Amerikaanse versie?

In Amerika is de aanbevolen prijs een 38 euro terwijl wij 67.7 euro moeten betalen! Echt eerlijk zou ik dat niet noemen! Ik ga het nog zeker kopen maar nu zal die prijs meer pijn doen aangezien ik nu weet dat we worden afgezet.

Das mooi naadje, maar ja, sinds de euro is sowieso alles hier duurder geworden.
En Anders importeren uit amerika he ;) zit je alleen met de regio code.

Zag in zwolle in winkel een PSP liggen, verkoper wist te melden dat GT4 voor de PSP
er ookal aan kwam (japanse/chinese versie). Psp was wel alleen belachelijk duur €389,-

Enig idee of de europese /NL versie goedkoper wordt?

Apclps
Is het jullie ook opgevallen dat er een redelijk prijsverschil is tussen de PAL versie die wij krijgen en de Amerikaanse versie?

In Amerika is de aanbevolen prijs een 38 euro terwijl wij 67.7 euro moeten betalen! Echt eerlijk zou ik dat niet noemen! Ik ga het nog zeker kopen maar nu zal die prijs meer pijn doen aangezien ik nu weet dat we worden afgezet.

Games in de VS zijn altijd goedkoper geweest dan hier. Niets nieuws hoor. :)

Ja maar dan hebben jullie in nederland nog geluk want Belgie is een van de duurste Euro landen. Duitsland is het goedkoopste maar dit is vooral voor andere dingen. Games zullen vastgestelde prijzen hebben.

Het is logisch dat games in amerika goedkoper zijn--> alles is daar zelfs goedkoper. Ik weet bv dat een Mercedes-Benz M-klasse € 10 000 minder kost dan hier!

Ik had in een tijdschrift gelezen dat de PSP € 199 euro gaat kosten, dat er al verschillende accesoires voor te koop zijn, dat hij beter is van de Nintendo DS qua graphics maar de batterij duur is wel een slecht punt aan de PSP. 3 uur als ge een film ziet en 5 uur als ge gamed.

Apclps
Toch zal GT4 veruit het duurste spelletje zijn dat ik ooit heb gekocht. Was het vroeger niet altijd een kleine 50 euro?
130 tot 140 oude guldens, dacht ik.

Wist de prijs van GT3 niet meer, maar als het vroeger al zo'n mooi bedrag was dan is dit geen grote prijsstijging. Toch had ik liever niet zo'n groot verschil gezien tussen Europa en de VS.

Gelukkig hebben we hier nog goedkoop bier (*lekker bier) in België :).

zo goedkoop is een kwaliteitsbier van hoge gisting nu ook weer niet. leffe of kasteelbier is al direct over de € 2.50 !!!

Jij bedoelt waarschijnlijk die interbrew **** van een € 1.60 of minder

Liquid Li0n
zo goedkoop is een kwaliteitsbier van hoge gisting nu ook weer niet. leffe of kasteelbier is al direct over de € 2.50 !!!

Jij bedoelt waarschijnlijk die interbrew **** van een € 1.60 of minder

Ik ga af op smaak, niet op naam ;)

Onze pilsjes zijn zeker nog niet zo slecht! En al eens een kwaliteitsbier in het buitenland gekocht?

Misschien krijgen we nog wel meer auto's of andere coole dingen. Iniedergeval gaat GT4 mijn eindexamens grondig verk*tten.

Back