Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,910 views
Man man man, de PAL versie van GT4 is het wachten écht wel waard.

-Beter beeld
-Enkele prachtige autos die de rest niet krijgt
-En een paar functies die ons het leven veel gemakkelijker gaan maken!

(zie ook "amar212"s post)

👍 Polyphony 👍

Apclps
Man man man, de PAL versie van GT4 is het wachten écht wel waard.

-Beter beeld
-Enkele prachtige autos die de rest niet krijgt
-En een paar functies die ons het leven veel gemakkelijker gaan maken!

(zie ook "amar212"s post)

👍 Polyphony 👍

voeg daar nog Beter geluid bij en betere 2 speler mode

maar wat zou ik blij zijn als ik die dag op me scooter naar de winkel ga en het spel halen en dan snel naar huis hoppen dat er geen rollebanken staan anders heb ik een probelen maar ja dat heb ik wel over om het spel te kunnen spelen

ja de winkel is best met auto te doen, met fiets gaat nog wel maar als het moet ga ik tevoet! dit spel (zeker de PAL versie) is dit alles waard.

ik heb 2 scooters maar de laaste keer dat ik op de rollebank moest heb ik 3 uur op het buro gezeten
de ene liep eerst 90-95 maar toen werd hij in beslag genomen en nu rijd hij 60
de anderen weet ik het niet van want daar zit geen teller op maar ik gok zelf 80-90 dus is hard zat

Brommers. Blaa geef mij maar de GT40, nog overdekt ook.
Nog een dikke maand..... maar wel pluspunten in de PAL versie.
Nog even w88 zucht :indiff:

Liquid Li0n
ja da is idd wel hard. Ben je nog niet aan de leeftijd toe voor een autorijbewijs? Auto rijden is veel leuker :)

over 3 maanden kan ik pas beginnen met me rijbewijs maar ja scooter is ook wel makelijk allen de rollebanken zijn wat minder maar daar is wel mee te leven maar zonder gt4 is niet te leven

hehe da is waar, maar ja nog 37 dagen , een dikke maand (en we mogen al blij zijn da februari geen 31 dagen heeft :))

Maar als ge het zo hoort wa er in de PAL allemaal bij zit én wij hebben de beste grafische versie én beste geluid MOOI zo wil ik die 37 dagen nog wel wachten ze da ze nog maar veel toevoegen aan het spel :)

mss keuze tss dag en nacht of lichten aan en uit wanneer je wilt :)
of meer visuele tuning zoals grotere velgen en uitlaten

Liquid Li0n
hehe da is waar, maar ja nog 37 dagen , een dikke maand (en we mogen al blij zijn da februari geen 31 dagen heeft :))

Maar als ge het zo hoort wa er in de PAL allemaal bij zit én wij hebben de beste grafische versie én beste geluid MOOI zo wil ik die 37 dagen nog wel wachten ze da ze nog maar veel toevoegen aan het spel :)

mss keuze tss dag en nacht of lichten aan en uit wanneer je wilt :)
of meer visuele tuning zoals grotere velgen en uitlaten

het is gelukkig nog maar 37 maar wel 37 langen dagen

eens da spel in mijn ps2 zit sluit ik de wereld rond mij af en probeer ik al die auto's uit op die nurburgring of die le mans baan zonder chicane :)

Liquid Li0n
eens da spel in mijn ps2 zit sluit ik de wereld rond mij af en probeer ik al die auto's uit op die nurburgring of die le mans baan zonder chicane :)

je ben niet de eenste die zich dan afsluit van de buitewereld ik ook dan

Back