Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,914 views
Heeft er iemand van jullie Nederlandstaligen een Japanse of Chinese versie van GT4 in zijn bezit? Sommige screens die ik heb gezien zijn toch in het engels. Is dit dan de chinese versie?

Zo ja hoeveel koste dit inclusief verzendkostenen hoe lang heb je moeten wachten op je game? Moet je dan een chip hebben in je PS2 of kan je die NTSC games ook spelen op je Europese PS2?

Laat het me maar is weten want ik heb het op een andere thread ook al gevraagd maar aan landgenoten of noorderburen is nog beter natuurlijk.

Liquid Li0n
Heeft er iemand van jullie Nederlandstaligen een Japanse of Chinese versie van GT4 in zijn bezit? Sommige screens die ik heb gezien zijn toch in het engels. Is dit dan de chinese versie?

Zo ja hoeveel koste dit inclusief verzendkostenen hoe lang heb je moeten wachten op je game? Moet je dan een chip hebben in je PS2 of kan je die NTSC games ook spelen op je Europese PS2?

Laat het me maar is weten want ik heb het op een andere thread ook al gevraagd maar aan landgenoten of noorderburen is nog beter natuurlijk.

Ik stond net op het punt een Japanese PS2 en GT4 te bestellen....toch maar niet gedaan kost je zo 250euro voor 1 spel! En dan is het nog maar afwachten of het op je TV wil....want niet alle TVs kunnen NTSC onvangen en weergeven.

Chinese versie is in het chinees, japanse in japans, sommige menu onderdelen zijn in het engels.
Je moet een andere PS2 hebben om het af te kunnen spelen!
En misschien ook nog een andere TV!
Let daarop!

ik weet wel dat ik mijn tv kan instelle in PAL of NTSC maar als dat 250 euro kost en er 3weken moet op wachten(bv) zou het echt stom zijn. Zeker MOEST de PAL versie de 9e maart al uitkomen.
En ja dan nog een andere PS2 Zeker niet, dan zal ik nog wat geduld moeten hebben same me iedereen hier :)

Volgens mij is de levertijd niet langer dan een week, maargoed kost veel meer. Maybe kan je je PS2 ombouwen (kost ook al gauw 120euro!).

En een paar nieuwe wagens he! Das natuurlijk wel geweldig, maargoed mag ook wel als we 3-4mnd langer moeten wachten dan onze japanse vrienden.

Liquid Li0n
ik weet wel dat ik mijn tv kan instelle in PAL of NTSC maar als dat 250 euro kost en er 3weken moet op wachten(bv) zou het echt stom zijn. Zeker MOEST de PAL versie de 9e maart al uitkomen.
En ja dan nog een andere PS2 Zeker niet, dan zal ik nog wat geduld moeten hebben same me iedereen hier :)

Je moet gewoon geen versie uit China of Japan kopen, dalijk is de PAL versie veel beter, wat hij eigenlijk zeker is. Verlies de hoop niet om te wachten op PAL.
Bovendien het hele spel zou toch vepest zij als je de helft gewoon op geen een mogelijkheid kon lezen

Als ik GT4 heb ga ik meteen een S2000 pakken voor mijn eerste rondje, op de Nuerenburgring natuurlijk 👍 👍 :D:D

Daddybird
We wachten gewoon nog ff wat maandjes!!!!

Zeg dat nou niet. Ik vergeet het spel gewoon als het in mei komt ofzo(vraag me niet hoe ik dat vergeet, maar.....et gaat om het idee:)) Ik hoop dat je niet al te veel geloofd in dat hij pas over maanDEN komt want dalijk hebben wij het spel in maart, ga jij in de zomer kijken of GT4 al uit is, staat hij er alleen nog als 2de hands :)

Ik snap daddybirds bedoeling wel
hij zegt tegen zijn eigen stop met ongeduldig zijn het zal toch maar pas in april mei uitkomen en dan gaat hij in maart naar de winkel en wat ziet hij dan GT4 en is hij eens zo gelukkig dat het (volgens hem) vroeger uit is.

Wat je zegt van in de zomer te kopen, een 2hands spel is altijd wel goedkoper maar ik vraag me af wie GT4 nu gaat inleveren.
Ik heb veel PS2 games maar GT3 was men eerste spel (01/2002) en dat speel ik nog altijd het meeste, autoke kopen wat tunen wat rijden ... nu met GT4 nog meer auto's en the nurburgring en La Sarthe(Le mans baan) dus nog langer spel plezier!!!

Wat betreft die ASIAN version ik ging/ga het niet doen. Nu blijft het een verrassing en als de versies niet helemaal hetzelfde zijn ben je mss teleurgesteld. Het enige wat ik nog bepieker is het spel reserveren in de gamestore waarbij het normaal gezien de 11maart uitkomt maar op de be.playstation.com staat de 9e en dat is 2 dagen!!! en als ik het de 11e niet kan komen halen is het al direct na het weekend AAAH 6dagen later pas dan

G-T-4-Fan
Je moet gewoon geen versie uit China of Japan kopen, dalijk is de PAL versie veel beter, wat hij eigenlijk zeker is. Verlies de hoop niet om te wachten op PAL.
Bovendien het hele spel zou toch vepest zij als je de helft gewoon op geen een mogelijkheid kon lezen

Als ik GT4 heb ga ik meteen een S2000 pakken voor mijn eerste rondje, op de Nuerenburgring natuurlijk 👍 👍 :D:D

De PAL versie zal zeker niet beter zijn...de NTSC versie is zowiezo sneller...er zijn genoeg topics dit dit al aangaven bij GT3....Het enige voordeel is enkel EU auto's extra...
Zo lang kan ik niet wachten...:( Ik verwacht deze week de chinese...:)
Schijnt prima speelbaar te zijn, icoontjes spreken voor zich...

Daarbij is het lang niet zeker of de 210 pagina's guide bij de EU versie is bijgesloten.

Heb trouwens een omgebouwde ps2 met matrix infinity modchip.
Beste chip op de markt ( uitschakelbaar---makkelijk te upgraden etc. )
Kost zo'n 90 euro.

Keb die chip voornamelijk om spellen te kunnen spelen die het licht nooit of heel laat zullen zien in Europa.

Chinese kost incl. verzenden net geen 50 euro bij lik-sang en wordt verscheept binnen 24 uur :) Why wait???

90 euro, Ken je het slidecard systeem? dat is 12of15 euro dacht ik maar dat is dus geen chip en ik denk dat het alleen gemaakt is voor gekopieerde games te spelen.

Wat betreft die 210 page booklet --> Mss brengen ze die wel in het engels uit en kan je die dan kopen. Want wat heb je nu aan alleen naar de fotokes kijken als je het japans niet kan lezen.

Mss jij wel maar vergeet dan niet van rechts naar links te lezen man :P

Liquid Li0n
90 euro, Ken je het slidecard systeem? dat is 12of15 euro dacht ik maar dat is dus geen chip en ik denk dat het alleen gemaakt is voor gekopieerde games te spelen.

Wat betreft die 210 page booklet --> Mss brengen ze die wel in het engels uit en kan je die dan kopen. Want wat heb je nu aan alleen naar de fotokes kijken als je het japans niet kan lezen.

Mss jij wel maar vergeet dan niet van rechts naar links te lezen man :P

Ik ken het slidecardsysteem...maar ben er geen liefhebber van...
Hoor ik niet echt veel goede dingen over...
Oke 90 euro is geen kattenpis...maar die heb je er zo uit toch?
Games kosten al gauw 60 euro.....dat heb ik voor GT4 zonder meer over...maar lang niet voor alle ps2 games die ik wil checken.

BTW... ik kijk graag naar fotokes :)

groetjes
Frenk

talloniv
De PAL versie zal zeker niet beter zijn...de NTSC versie is zowiezo sneller...er zijn genoeg topics dit dit al aangaven bij GT3....Het enige voordeel is enkel EU auto's extra...
Zo lang kan ik niet wachten...:( Ik verwacht deze week de chinese...:)
Schijnt prima speelbaar te zijn, icoontjes spreken voor zich...

Daarbij is het lang niet zeker of de 210 pagina's guide bij de EU versie is bijgesloten.

Nou.......damn nou weet ik niet welke ik zal kopen!! Maar eh:
-Is dat zeker, dat alleen de auto's een verbetering is in de PAL?
-Is die snelheid die je bedoeld als de snelheid waarmee het duurt om te laden?
-Is die manual chinees
Mischien koop ik de chinese versie dan wel, maar weet je zeker dat bijv. PAL niet mooier is dan die chinese. Want als dit het enige verschil is dan word het best moeilijk voor mij om een beslissing te maken............NOG moeilijker :indiff: :)

Da van die snelheid begrijp ik ook ni goe ze.

Mss bedoelt hij op elke wagen een snelheidsbegrenzer :)

Ik geloof wel dat die 210p boek int engels ga uitkome tege betaling dan wel. Maar ja als da 20 euro of zo kost dan koop ik da wel en anders zulle er wel zijn die da op pdf zette :)

Liquid Li0n
Wat betreft die ASIAN version ik ging/ga het niet doen. Nu blijft het een verrassing en als de versies niet helemaal hetzelfde zijn ben je mss teleurgesteld. Het enige wat ik nog bepieker is het spel reserveren in de gamestore waarbij het normaal gezien de 11maart uitkomt maar op de be.playstation.com staat de 9e en dat is 2 dagen!!! en als ik het de 11e niet kan komen halen is het al direct na het weekend AAAH 6dagen later pas dan

Ik weet niet of je dicht bij de stad woont, ik woon 500m van alle winkels hier vandaan (eindhoven). Ik heb gehoord dat als de release op een vrijdag is en de winkels hebben ze van te voren in hun voorraad (heb ik ook gehoord) dat meest winkels wachten tot die vrijdag maar Toys'n Rus ofzo laat het al meteen verkopen zodra ze het in voorraad hebben(op een dinsdag dan ofzo). Dan haal ik hem (500m. hier vandaan) gewoon op en dan heb ik em zoiezo 3 dagen eerder 👍 💡 :)

Liquid Li0n
Da van die snelheid begrijp ik ook ni goe ze.

Mss bedoelt hij op elke wagen een snelheidsbegrenzer :)

Ik geloof wel dat die 210p boek int engels ga uitkome tege betaling dan wel. Maar ja als da 20 euro of zo kost dan koop ik da wel en anders zulle er wel zijn die da op pdf zette :)

Die snelheid is volgens mij het verschil tussen PAL 50 en NTSC 60 Hz. Hierdoor gaat het allemaal net iets soepeler/sneller.
Ik merkte het verschil met Pro Evo Soccer4 je kan kiezen tussen 50 of 60 Hz mode.

Aangezien andere GT delen die mogelijkheid voor de PAL versie niet boden, is het niet te verw8en dat dit wel het geval is bij GT4.

Jongens!!! Ik heb net een PS2 NTSC en GT4 besteld uit HongKong (209 euro in totaal + 30 euro verzendkosten).....ik weet t veel geld , maar ik kan niet meer wachten tot april en ik heb nu de tijd, in het voorjaar zit ik alleen maar op de motor.....en ik heb me salaris binnen (niet veel meer dan dat bedrag!) en nouja, ik zal t maar gewoon doen! Ik verwacht het gebeuren vrijdag, dan ga ik LOS!!!! (IK MOET ALLEEN VRIJDAG EN ZATERDAGS WERKEN!!) Maargoed, de zondag is dan voor mij en me GT4!

en jij mij maar afraden het niet te doen :P

ale gij gaat ook naar de foto'kes kijken in de 210p boek :)
of kun jij wel van rechts naar links lezen

239 euro valt nog goed mee voor PS2 (of is het die PSTwo???) én GT4 én Boek én verzendkosten. nu maar hopen dat alles goed werkt of aankomt.

Liquid Li0n
en jij mij maar afraden het niet te doen :P

ale gij gaat ook naar de foto'kes kijken in de 210p boek :)
of kun jij wel van rechts naar links lezen

239 euro valt nog goed mee voor PS2 (of is het die PSTwo???) én GT4 én Boek én verzendkosten. nu maar hopen dat alles goed werkt of aankomt.

Het komt wel aan hoor en het is zon smalle PS2 (vink echt heel mooi, me broerke heeft ook zo 1) met ^GT4 en verzendkosten 240euries, valt nog wel mee ja, ik kan in de toekomst alles hier veel eerder spelen, das een voordeel maar ik hout toch bij GT4 denk ik.

(Nu alleen hopen dat ie op me tv wil..................)

hehe das een goeie, dan kon je beter eerst op voorhand eens testen dat je tv NTSC aan kan :)

anders kost het je weer 240 euro of waarschijnlijk meer.

Back