Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,916 views
talloniv
Hoe krijg ik hem terug op 270???
select +R3 + rechter flipper werkt niet....

Hoe dan wel???

Dat slingeren wordt steeds minder.... :)
Hoe ervaar jij de force feedback...ik vind hem vrij sterk...zelfs op mild....zijn er meer manieren em hem terug te zetten???

groetjes en bedankt!!!
Frenk

hem terug op 900° zette is gewoon select r3 en rechter gearflip wel moet je stur in het midden staan anders kan hij zich niet centreren he
zelf vind ik het slingeren op 270 veel erger en de force feed back is op 270 heel anders dan op 900° hjij staat altijd op heavy of zo iets bij mij

I'm just seriously >>>>>>>SICK<<<<<<<<<< of waiting, it's just like mid-life-crisis,
Polyphony: YOU GUYS HAVE SO MUCH POWER!!!!!!!!!! YOU ALL ARE LIKE GODS, ONLY>>>>SUPER FRUSTRATING<<<<<<<<<< :crazy: :scared: :yuck:
NOW HURRY UP

(moest er ff uit)

den brakke
Ik ben het wachten al gewoon ondertussen, die laatste weken kunnen er nog wel bij.

Ja ik kon ook nog wachten tot je op dit forum komt en al die foto's en filmpjes ziet en hoort dat er die en die auto inzitten, dat die mannen in ASIA da al hebben.

En wij wachten er al van november of december 2003 op!!!

Het is te hopen dat al die toevoegingen en extra testen het wachten waard zijn. (maar dat denk ik wel)

Liquid Li0n
Ja ik kon ook nog wachten tot je op dit forum komt en al die foto's en filmpjes ziet en hoort dat er die en die auto inzitten, dat die mannen in ASIA da al hebben.

En wij wachten er al van november of december 2003 op!!!

Het is te hopen dat al die toevoegingen en extra testen het wachten waard zijn. (maar dat denk ik wel)

Ik kan al die fotos en filmpjes er nog wel bijnemen hoor. Sterker nog ik heb het gevoel dat ik reeds elke wagen en elk geheim van het spel ken. :grumpy: Daardoor is mijn interesse sterk geminderd. Ik ga het gewoon kopen en spelen totdat mijn PS2 roodgloeiend staat. :dopey: En tot als dat gebeurd gewoon wachten.

Het geen ik ga doe als ik da DVDke in mijn PS2ke hem geramd, ga ik direct op die Nurburgring. Speelt nog geen rol me welke auto en gewoon genieten van die baan :)

Liquid Li0n
Het geen ik ga doe als ik da DVDke in mijn PS2ke hem geramd, ga ik direct op die Nurburgring. Speelt nog geen rol me welke auto en gewoon genieten van die baan :)

Ik ook. Al is het met een VW Kever, ik moet en zal 'de ring' trotseren als eerste wat ik doe in GT4. :)

ik vraag me af hoe snel die model T eigenlijk gaat.

ja dat Le mans track is echt wel knap en ook plezant dat het er eindelijk is bijzit. Goed van PD vind ik dat ze de non-chicane versie en de huidige versie er hebbe ingezet

Ja echt super dat beide versies erin zitten! De ouwe is veel cooler natuurlijk....met elke auto kan je er topsnelheid halen, rechte eind is 5km ofzo....joepie! ALLEEN NOG 3 MAAND WACHTEN!

3maand! Laten we hopen van niet. en hopen op 9of 11 maart, nog een aantal dagen januari dan februari(alle geluk is dat een korte maand zeg) en dan nog een aantal dagen. Klinkt lang en dat is het ook

Daddybird
Ja echt super dat beide versies erin zitten! De ouwe is veel cooler natuurlijk....met elke auto kan je er topsnelheid halen, rechte eind is 5km ofzo....joepie! ALLEEN NOG 3 MAAND WACHTEN!

hoezo 3 maanden wachten hij kom over een maand uit en over 3 maanden in us

spoonbe
hem terug op 900° zette is gewoon select r3 en rechter gearflip wel moet je stur in het midden staan anders kan hij zich niet centreren he
zelf vind ik het slingeren op 270 veel erger en de force feed back is op 270 heel anders dan op 900° hjij staat altijd op heavy of zo iets bij mij

Oeps...we begrijpen mekaar verkeerd ...
Ik bedoel: hoe zet ik hem op 270.
sel +R3+ rechetr flipper werkt niet....blijft 900 :(
Hij blijft dus staan op 900...snap je?

groeten
Frenk

weest is wat posertiefer hij is nu eindelijk in azie af en dan kom hij meestal naar 2-3 maand hier uit zo ga het met de meeste spellen dus dec + 3 maande is maart

Ik ga er niet meer van uit dat GT4 uitkomt onderhand :sly:

Maar goed. 9 of 11 maart lijkt redelijk definitief te zijn.

Voor auto's die ik er in wil?
Opel Corsa 1.3i Swing. Mijn eerste auto :sly:
Of een Mitsubishi Carisma 1.6i GL Limited Edition. Mijn tweede auto.

Een Volvo S40 lijkt me ook wel erg grappig. Alfa JTD of een leuke Donkervoort....

Back