Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,912 views
Ja wat PD ons niet allemaal aandoet he :(

Ze hadden anders eerst de PAL versie is moeten uitbrengen, dan konden wij die aziaten is wat jaloers maken :)

Maar de extra toevoegingen aan de PAL versie zijn nu ook wel plezant en dus toch het wachten wat waard. Maar al bij al mogen ze zoveel dingen toevoegen als ze willen, ik wil het spel begin maart in mijn ps2 rammen!!!

Hoe zit et met die problemen met de ps2, ik heb een paar dingen gelezen over dat mensen bang zijn dat GT4 het niet doet op hun ps2 ofzo. Ik heb in december 2002 mijn ps2 gekocht met gt3 erbij (zo'n pakket) kheb niks van een stuur gekocht of iets, kan ik nou ook problemen krijgen met GT4???

rossi_phantom
maar weet iemand wat voor ding ze dan allenmaal toevoegen aan de pal versie ik kan het niet zo goed lezen alles wat in het engels sta omdat ik dislesie heb

Wat ik weet hebben ze een Auto Union toegevoegd.
Andere auto's zijn mij niet bekend.

@ rossi_phantom: De pal versie zal een aantal "nieuwe" wagens hebben, die niet in de andere GT4 versies zitten. Ook dacht ik dat er spraken was van een verbetering van de AI? Racen tegen de andere autos zal dus hopelijk wat realistischer zijn op de PAL versie.

@ G-T-4-Fan: GT4 spelen zou geen enkel probleem mogen zijn! Er zijn mensen die het spelen op nog oudere playstations. Ik heb zelf een PS2 van november 2001 en ik verwacht daar geen problemen met.

rsh
Wat ik weet hebben ze een Auto Union toegevoegd.
Andere auto's zijn mij niet bekend.

nog meer auto's zijn 750 auto nog niet goed nog :)
ik hoop dat de smart er in zit zou wel een leuk autootje zijn om mee te rijden denk of flink optevoeren

Liquid Li0n
Je bent wel een uitdager zeg :) . Ik wil het spel al hard genoeg en jij begint er dan over dat je op de nurburgring hebt gereden. I want that too!!! :crazy:
Ik heb er ook op gereden, maar dan met de BMW-demo, dan mag je alleen maar 3 minuten rijden, maar dat is beter dan niets.

Ja op het international tuningsalon hier in belgië heb ik die demo ook gespeeld. Wel mooi detail. Zelfs die teksten op de baan zijn ze niet vergeten :)

Spijtig dat die bmw demo zo snel overal weg was. Want ik had er graag eentje voor mij persoonlijk gehad.

Apclps
@ G-T-4-Fan: GT4 spelen zou geen enkel probleem mogen zijn! Er zijn mensen die het spelen op nog oudere playstations. Ik heb zelf een PS2 van november 2001 en ik verwacht daar geen problemen met.

Gelukkig,
nou nog dat GT4!!! SCHIET OP GT4!!!!!!
:crazy: :scared: :drool:

Bij de meeste BMW dealers kan je de demo nog wel spelen zonder tijds limiet en met stuurtje.
Heeft iemand van jullie wel eens in het echt op de ring gereden? ik wel :-)

Vr.gr René

Ik wou het doen met een paar maten vroeger. Ipv te gaan karten voor 15€ voor 15minuten kan je daar een baan van 20km doen voor 15€. Het blijft nog steeds een droom om daar eens op rijden. Daarom dat ik zo blij was dat de nordschleife in GT4 zit. Dat is het eerste wat ik ga doen. Nurburgring opgaan met eender welke auto en genieten. AAHH kan niet meer wachten.

Liquid Li0n
Ik wou het doen met een paar maten vroeger. Ipv te gaan karten voor 15€ voor 15minuten kan je daar een baan van 20km doen voor 15€. Het blijft nog steeds een droom om daar eens op rijden. Daarom dat ik zo blij was dat de nordschleife in GT4 zit. Dat is het eerste wat ik ga doen. Nurburgring opgaan met eender welke auto en genieten. AAHH kan niet meer wachten.

Is da maar 15 euro???!!! Da's echt weinig.

Wat ik wou vragen was hoe duur zo'n driving force pro ofzo is (of pro force driver or whatever) Volgens mij word heel GT4 daardoor 3 keer zo leuk of nie

G-T-4-Fan
Is da maar 15 euro???!!! Da's echt weinig.

Wat ik wou vragen was hoe duur zo'n driving force pro ofzo is (of pro force driver or whatever) Volgens mij word heel GT4 daardoor 3 keer zo leuk of nie

Het is een Driving Force Pro --> HIER de link

Ik heb gehoord dat je met het stuur in de BMW demo echt meer verschil voelt dan bij Prologue dus het zal wel beter en leuker zijn. Maar wat nu het beste is (Dual Shock 2 of DFP) dat weet ik niet. En ik heb trouwens een Thrustmaster F1 stuur voor pc en wss werkt dat ook op PS2. Want mijn VORIG stuur dat normaal alleen voor de PC is heb ik geprobeerd bij GT3 en werkt ook dus daarmee besluit ik dat alle Logitech wheels werken op PS2 en PC. Met mijn huidige thrustmaster heb ik het nog niet geprobeerd.

P.S.: dat het nu nog altijd €15 is voor één ronde weet ik niet. Je moet maar eens zoeken op internet naar de prijzen.

Liquid Li0n
dat zou wa veel zijn voor 1 rondje want je moet weten dat je da onder de 10minuten kan doen met een goeie auto.

Ja da's ook wel waar :)

Over die driving force pro nog ff he, die kan 900 graden draaien!!!
ik zie mezelf al zitten, ik zit te racen kom ik bij een hairpin moek da stuur 2,5 keer omdraaien, volgens mij is da best onhandig

Ja daar heb ik geen ervaring mee maar ik denk idd ook dat dat onhandig is omdat ge da stuur dan op u schoot hebt als ge in de zetel voor den tv zit bijvoorbeeld (In mijn geval zou dat zo zijn). Maar wel knap dat het kan zoals in een echte auto.

Als er iemand dit stuurt heeft --> Zeg ons eens wat je er van vindt.

ik heb die DFp en je moet je stuur niet 900° draaien voor een hairpindraai jij je stuur van je wagen 900° als je een hairpin voor je ligt nee toch

ik kan je wel zeggen dat stuur is hemels om met te rijden je heb zoveel gevoel van hoe je wagen rijd en doet

Liquid Li0n
dat zou wa veel zijn voor 1 rondje want je moet weten dat je da onder de 10minuten kan doen met een goeie auto.

lol 10min + je heb 20 km om uit je hoofd te leren want je kan dan wel een snelle wagen hebbe maar je moet wel wete hoe de bochten liggen en ik kan zeggen das verdomd ni makkelijk da circuit heb er me ne maat al overgereden met een klein plannetje af gedrukt zodat we ongeveer wisten welke bochten er aankwamen is wel vet da wircuit

Liquid Li0n
Ja daar heb ik geen ervaring mee maar ik denk idd ook dat dat onhandig is omdat ge da stuur dan op u schoot hebt als ge in de zetel voor den tv zit bijvoorbeeld (In mijn geval zou dat zo zijn). Maar wel knap dat het kan zoals in een echte auto.

Als er iemand dit stuurt heeft --> Zeg ons eens wat je er van vindt.

Misschien kun je als je handig bent wel iets maken om het stuur aan je stoel te bevestigen. Ik zit er nu zelf over te denken om voor het stuur een klein frame te maken(hout of metalen buizen), die ik of aan de leuningen van mijn stoel voor over mijn benen kan monteren, of onder de zitting kan monteren voor tussen mijn benen. Dan hoef ik die onhandige bevestiging die nu bij het stuur hoort niet te gebruiken en het stuur staat lekker vast.

Ik heb gisteren de hele handel aangesloten en ben er eens goed voor gaan zitten...In hetbegin kon de driving force pro me niet echt bekoren....

IK dacht was ik maar nooit aan die playseat en DFPro begonnen...totdat er 2 uur later een knopje omging in mijn hoofd.... dit is geen dualshock....dit is geen dualshock dit is geen dualshock dit is geen dualshock....en toen...: Mijn ronde tijden gingen drastisch omlaag ( liggen nu nog zo'n 12 seconden boven de dual shock )...Maar mijn god....wat een sensatie...!!!!!!!

Had ik dit maar eerder gedaan: GT3 en Prologue lijken compleet nieuwe spellen..een geweldige ervaring...Ik voel me weer 12 jaar en ik een arcade waar ik Outrun voor het eerst speel :)

Aan iedereen die geen DFPro stuur heeft de volgende tip KOPEN!!!!
Je mist echt iets....in het begin mag het tegenvallen maar het wordt met de seconde vetter!!!!

YAHOOOOOOOOOO !!

ps: weet iemand trouwens of er veel grafisch verschil is tussen prologue en GT4?

groeten
Frenk

PjotrStroganov
Misschien kun je als je handig bent wel iets maken om het stuur aan je stoel te bevestigen. Ik zit er nu zelf over te denken om voor het stuur een klein frame te maken(hout of metalen buizen), die ik of aan de leuningen van mijn stoel voor over mijn benen kan monteren, of onder de zitting kan monteren voor tussen mijn benen. Dan hoef ik die onhandige bevestiging die nu bij het stuur hoort niet te gebruiken en het stuur staat lekker vast.

ja ik zoek me ook iets te maken maar dan eerder in de vorm van dit

deze foto heb ik hier ergens op het forum gevonden

Attachments

• gtsim.jpg
    gtsim.jpg
    60.1 KB · Views: 24
Ik heb een prachtige POANG stoel van IKEA en die leent zich volgens mij best goed voor een bevestiging die ik er tijdelijk op kan zetten. :P Op de foto staan punten aangegeven waar ik misschien mijn verwijderbare "rig" ga bevestigen.

Attachments

• Poang.jpg
    Poang.jpg
    21.3 KB · Views: 19
talloniv
Aan iedereen die geen DFPro stuur heeft de volgende tip KOPEN!!!!
Je mist echt iets....in het begin mag het tegenvallen maar het wordt met de seconde vetter!!!!

ps: weet iemand trouwens of er veel grafisch verschil is tussen prologue en GT4?

Ik weet niet of jij zo'n speciaal zitding hebt gekocht, want ik kan me voorstellen dat als je zo'n ding op je schoot moet hebben (dat MOET ik wel) dat het dan een ander verhaal is omdat dat ding gewoon niet vast zit. Is dat een probleem als je gewoon de ruimte niet hebt om het helemaal vast te zetten?? Kwil liever geen 149,- euro weggooien.

Grafisch: Je hebt een testje op, (sorry) EEN officiele site, mischien weet iemand anders welke site dat ook alweer was. Die test laat je plaatjes zien waaruit je moet kiezen of het een foto is of uit het spel, en mijn score was.....nouw.........NIET ECHT GOED dus.........

beste mensen: een stuurtje kopen en em dan op je schoot houden tijdens gebruik.... dat is echt 👎

ik zal niet zeggen dat je perse een playseat moet kopen, heb ik ook niet, maar je moet het stuur wel ergens op vast zetten.

ik zelf zit gewoon in een stoel met voor mij een plank met daarop het stuur en die plank ligt aan de ene kant op de verwarming en aan de andere kant op een grote doos en dat werkt prima, ook met de force feedback geen problemen verder.

nou heb ik het GT3-stuur (gt3 + stuur combo) en las dat de nieuwe driving force pro heftigere/sterkere force feedback heeft, maar daar zie ik geen probleem in verder, afgaand op hoe stabiel het nu al is. ;)

maar op schoot houden :confused: :boggled: :lol:

Back