rossi_phantommaar weet iemand wat voor ding ze dan allenmaal toevoegen aan de pal versie ik kan het niet zo goed lezen alles wat in het engels sta omdat ik dislesie heb
rshWat ik weet hebben ze een Auto Union toegevoegd.
Andere auto's zijn mij niet bekend.
Ik heb er ook op gereden, maar dan met de BMW-demo, dan mag je alleen maar 3 minuten rijden, maar dat is beter dan niets.Liquid Li0nJe bent wel een uitdager zeg. Ik wil het spel al hard genoeg en jij begint er dan over dat je op de nurburgring hebt gereden. I want that too!!!
![]()
Apclps@ G-T-4-Fan: GT4 spelen zou geen enkel probleem mogen zijn! Er zijn mensen die het spelen op nog oudere playstations. Ik heb zelf een PS2 van november 2001 en ik verwacht daar geen problemen met.
Liquid Li0nIk wou het doen met een paar maten vroeger. Ipv te gaan karten voor 15 voor 15minuten kan je daar een baan van 20km doen voor 15. Het blijft nog steeds een droom om daar eens op rijden. Daarom dat ik zo blij was dat de nordschleife in GT4 zit. Dat is het eerste wat ik ga doen. Nurburgring opgaan met eender welke auto en genieten. AAHH kan niet meer wachten.
G-T-4-FanIs da maar 15 euro???!!! Da's echt weinig.
Wat ik wou vragen was hoe duur zo'n driving force pro ofzo is (of pro force driver or whatever) Volgens mij word heel GT4 daardoor 3 keer zo leuk of nie
Liquid Li0ndat zou wa veel zijn voor 1 rondje want je moet weten dat je da onder de 10minuten kan doen met een goeie auto.
Liquid Li0ndat zou wa veel zijn voor 1 rondje want je moet weten dat je da onder de 10minuten kan doen met een goeie auto.
Liquid Li0nJa daar heb ik geen ervaring mee maar ik denk idd ook dat dat onhandig is omdat ge da stuur dan op u schoot hebt als ge in de zetel voor den tv zit bijvoorbeeld (In mijn geval zou dat zo zijn). Maar wel knap dat het kan zoals in een echte auto.
Als er iemand dit stuurt heeft --> Zeg ons eens wat je er van vindt.
PjotrStroganovMisschien kun je als je handig bent wel iets maken om het stuur aan je stoel te bevestigen. Ik zit er nu zelf over te denken om voor het stuur een klein frame te maken(hout of metalen buizen), die ik of aan de leuningen van mijn stoel voor over mijn benen kan monteren, of onder de zitting kan monteren voor tussen mijn benen. Dan hoef ik die onhandige bevestiging die nu bij het stuur hoort niet te gebruiken en het stuur staat lekker vast.
tallonivAan iedereen die geen DFPro stuur heeft de volgende tip KOPEN!!!!
Je mist echt iets....in het begin mag het tegenvallen maar het wordt met de seconde vetter!!!!
ps: weet iemand trouwens of er veel grafisch verschil is tussen prologue en GT4?