Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,912 views
I reckon that it won't be a problem to do so.
The only problem is that you have to do it 3 or 4 times for the others guys aswell. :scared:

at least you can play in terms.........and not the full length in 1 time ;)
4 weekends of 6 hour racing per "24 hour race" :dunce:

you know what.......maybe it's actually worth it 💡

rsh
I reckon that it won't be a problem to do so.
The only problem is that you have to do it 3 or 4 times for the others guys aswell. :scared:

International english:
I was thinking that aswell but you can do it one time and then copy the memory card file.

Nederlands/Vlaams:
Ik was da ook aant denken maar ge kunt het natuurlijk wel 1 keer doen en dan u bestandje van op u Memory Card kopieren naar die van u vrienden.

How much chance is there that PAL version will be much more fun than the Asian? Cause I really hope that 2-3 months of delay will bring a much better game (like there now is fuel consumption, I don't say that there is but....) Can such changes be possible at least?

G-T-4-Fan
How much chance is there that PAL version will be much more fun than the Asian? Cause I really hope that 2-3 months of delay will bring a much better game (like there now is fuel consumption, I don't say that there is but....) Can such changes be possible at least?

let's hope so! i can't confirm anything,

You have a lot of wishlist threads on this forum. If everything from those threads is included in the game,there will always be people that want other things or more things.

Tis wel tof die 24hrs race etc, maar als je em speelt met vrienden/kennissen en je saved hem daar ook op een memcard, dan is die persoon ineens net zo ver als jou, of juist minder ver, maw. wat je dan ineens zelf bereikt hebt ben je in1s kwijt, en de copycat uit hangen spreekt mij niet aan. Leuker als je het allemaal zelf hebt gedaan.

Dus vrij nemen en/of weg blijven van school is een oplossing. En brakke duimen armen/benen aan het eind van de spreekwoordelijke rit.....
Wat helemaal klote is, is als je op het punt staat te finishen je tegen een muur knalt en #2 schiet je net voorbij......... F#$#$@$K!!! :grumpy:

Liquid Li0n
maar ik laat mijne PS2 geen 24u aan een stuk draaien ze

waarom ni ik heb mijne ps2 al sind de eerste dag dat ie hiuer is en heeft al een par wekenden konstand aangestaan soms langer ook hij doet er echt ni moeilijk om hoor

tja das Playstation Belgie, de rest van Europa krijgt hem op 11 maart 2005!
HEt is official, dus probeer er maar niet omheen te komen...

Gouki

Nog twee weken extra w88......
24uur? haal ik niet, bij release GT3 wel van 08.30 tot 0100 zitten gamen.
paar dagen, daarna paar dagen niet, last van de duimen :D

Strakkies wintersport, weer een weekie opgevuld..

working is the perfect way.............to waste a lot of time, but when you're waiting for GT4 it might be the perfect solution. 👍.......and don't forget about the cash ;)

Ik ga gewoon midnight club 3 huren of mss kopen en dan kan ik me daarmee bezig houden. En anders zal ik nog maar wat GT3 moeten spelen, wat chatten op msn of wat met andere hopeloze wachtende op het forum zitten en dromen over GT4 dat ooit gaat uitkomen. Het enige dat ik wel goed vind is da februari zo kort is. Moest die maand ook 31 dage hebbe AAAAAAH !!!

PS: Net gelezen op een andere thread. Het ging over de toevoeging van de audi race wagen en dit zei SCEE er nog bij:

'"This is one of a handful of cars that will be added to GT4 for the PAL version."

Én letop ze spreken over adden ipv changen :):):)

Liquid Li0n
Ik ga gewoon midnight club 3 huren of mss kopen en dan kan ik me daarmee bezig houden. En anders zal ik nog maar wat GT3 moeten spelen, wat chatten op msn of wat met andere hopeloze wachtende op het forum zitten en dromen over GT4 dat ooit gaat uitkomen. Het enige dat ik wel goed vind is da februari zo kort is. Moest die maand ook 31 dage hebbe AAAAAAH !!!

PS: Net gelezen op een andere thread. Het ging over de toevoeging van de audi race wagen en dit zei SCEE er nog bij:

'"This is one of a handful of cars that will be added to GT4 for the PAL version."

Én letop ze spreken over adden ipv changen :):):)

Maar er staat bij dat het 1 van een paar auto's is. Het is dus niet zo dat er ongeveer 25 erbij komen. Jammer

Ik ga ook iets zoeken waar ik mijn tijd snel mee kan weggooien. Alleen van die 11 Maart hoop ik wel dat dat ruim genomen is en dat als ze gewoon op schema liggen het toch nog iets van 25 Feb. is, HOOP IK DAN

G-T-4-Fan
Maar er staat bij dat het 1 van een paar auto's is. Het is dus niet zo dat er ongeveer 25 erbij komen. Jammer

Ik ga ook iets zoeken waar ik mijn tijd snel mee kan weggooien. Alleen van die 11 Maart hoop ik wel dat dat ruim genomen is en dat als ze gewoon op schema liggen het toch nog iets van 25 Feb. is, HOOP IK DAN

ik hop dat hij ook eerder uit kom.
want hoe meer foto's ik zie van gt4 hoe sneller ik het wil hebben.
heb hem gisteren al vast laten legen dus ik hop dat ze snel bellen:)

Ik zit dan eiglijk wel allemaal te hopen maar bestaat er nog wel een goeie kans dat GT4 bijv. al op 5 Feb. uitkomt. Volgens mij is dit verloren hoop. :guilty:

G-T-4-Fan
Ik zit dan eiglijk wel allemaal te hopen maar bestaat er nog wel een goeie kans dat GT4 bijv. al op 5 Feb. uitkomt. Volgens mij is dit verloren hoop. :guilty:
is wel te hopen dat ons wachten belont word ik verwacht niet anders.
als ik hem maar voor me verjaardag heb ander zou het helemaal lang duren

G-T-4-Fan

Dat zal wel verloren hoop zijn spijtig genoeg. Ik denk wel dat hij in maart zal uitkomen. Ik denk niet dat het zal zijn in februari. Op de meeste sites, winkels en mensen hier op het forum hoor je het meeste maart.

9,11,14,24 maart
25februari heb ik ook een paar keer gehoord maar ik denk en heb precies de indruk dat maart officiëler is.

Liquid Li0n
Dat zal wel verloren hoop zijn spijtig genoeg. Ik denk wel dat hij in maart zal uitkomen. Ik denk niet dat het zal zijn in februari. Op de meeste sites, winkels en mensen hier op het forum hoor je het meeste maart.

9,11,14,24 maart
25februari heb ik ook een paar keer gehoord maar ik denk en heb precies de indruk dat maart officiëler is.

ben ik dus ook bang voor

Liquid Li0n
hebbe ze e-plaza ook bij jullie? Hoeveel kosten de games in nederland (en in die winkel)

Hier kosten games van € 57 tot en met € 67

hier kosten ook ongeveer zo duur, is een tijd geleden dat ik een speel gekocht heb omdat ik telkens wacht op gt4

Verschillend per winkel. De een vraagt 56 Euri, de ander 69 ( :crazy: ). GT zal wel in de hogere regionen zitten lijkt me.

Gisteren een stukje gespeeld bij Arwin. Een woord; WOW 👍 👍 👍

Het beeld heeft stapjes gemaakt. Het auto-gevoel met het stuur mega sprongen. Ik had echt het idee in een auto te rijden.
De test met de C9 op de Nurburgring is zo snel, en zo realistisch dat ik geen enkel ogenblik op mijn snelheidsmeter durfde te rijden.... :nervous:

Ge-weldig spel

rsh
Verschillend per winkel. De een vraagt 56 Euri, de ander 69 ( :crazy: ). GT zal wel in de hogere regionen zitten lijkt me.

Het beeld heeft stapjes gemaakt. Het auto-gevoel met het stuur mega sprongen. Ik had echt het idee in een auto te rijden.
De test met de C9 op de Nurburgring is zo snel, en zo realistisch dat ik geen enkel ogenblik op mijn snelheidsmeter durfde te rijden.... :nervous:

Ge-weldig spel

nu ik dit hoor wil ik hem nog sneller hebben, **** ik kan niet meer wachten

rsh

Ge-weldig spel

Je bent wel een uitdager zeg :) . Ik wil het spel al hard genoeg en jij begint er dan over dat je op de nurburgring hebt gereden. I want that too!!! :crazy:

Back