Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,906 views
jow de manne ik woon in Belgie
in Mol
en had eens wa vraagskes

heeft er iemand de laatst upgedate carlist van gt4
weet iemand nog goeie gt4 sites
waneer komt hij nu uit want ik heb hier al veel datums gelezen.

ik weet dat deze vragen op een andere tread thuishoren maar dit forum is zo groot geworden dat ik niet weet waar eerst lezen

bramvanuytven

Voor een correcte Belgische release date is het best een site te raadplegen van een winkel die het spel in de rekken zal hebben liggen. Freerecordshop.be bijvoorbeeld. Het zal daar € 67.99 kosten en komt uit op 11-03-2005. Deze datum ben ik al op de meeste sites tegengekomen.

Short translation: just check the release date that a shop in your area gives you, for Belgium this seems to be 11-03-2005.

@ Liquid Li0n: Er zijn nog een paar mensen in deze thread die ook uit Antwerpen (of zoals mij, regio Ant. komen [Hove om mr precies te zijn]). Schept wel perspectieven. Ben nu ook meestal verplicht solo te spelen omdat de rest heeft opgegeven.

bramvanuytven
jow de manne ik woon in Belgie
in Mol
en had eens wa vraagskes

heeft er iemand de laatst upgedate carlist van gt4
weet iemand nog goeie gt4 sites

(try to keep it in English...)

GT4 will be released in the beginning of March. For the updated car list, just look in the GT4 section, you'll find your list there. It seems we Europeans will get a different version of GT4, with more European cars, higher level of difficulty, a new soundtrack and god knows what more :crazy:
For all of you who understand Dutch, see here

Different PAL GT4

It seems to be official info from Sony, so that may be a reason why GT4 was delayed again, to make up for the missing online part.

For good GT4 sites, just look in the GT4 section here :sly: , or go to www.granturismoworld.com, the official site

talloniv
Help me out guys,

I'm gonna order tonight...can't wait.
Chinese I guess???
Or Japanese???

Thanks in advance :)

Frenk

sorry for posting twice :(

Take the Chinese one - then at least the car-names are in English.

rossi_phantom
weet iemand hier al wanner gt4 uit kom of niet

De meeste winkels en gamewinkelsites zeggen 11 maart 2005 dus nu maar hopen dat het die dag is of vroeger natuurlijk en dat er alleen maar dingen aan de PAL versie worden toegevoegd ipv veranderd.

rossi_phantom
ik hop dat hij er snel is ik wacht al 1,5 jaar op het spel

ge zijt niet alleen. Het is het enige spel waar ik echt naar uit kijk en op wacht. Voor de rest is er niet zoveel. NFSu2 heb ik uitgespeeld, Flat Out was ni zo goe. Rallygames zijn wel goed maar ben ik wat beugespeeld.
Midnight Club 3 DUB Ed zal wel ok zijn maar dat is meestal nóg meer arcade dan nfsu2.

We can't wait for ever on GT4.

2 months = 2 long !!!

Hugo Boss
For all of you who understand Dutch, see here

Different PAL GT4

It seems to be official info from Sony, so that may be a reason why GT4 was delayed again, to make up for the missing online part.

More European Cars for the European Release, and a higher difficulty level for the europeans aswell.

me likey alot!

Chroty
Vergeleken met al dat wachten kunnen die 2 maanden er ook nog wel bij, zolang het er maar niet meer worden. :)

tja maar wil hem nu onder tussen wel hebben vooral als ik nu die foto's van de Japanese versi (srry dislesixe) zien wil ik hem nog sneller hebben

I think it's very irritating not only because it will be released in March but also because there are now new forums appearing about gt5 and after playing the game "what's the best handling car of them all", it seems like when we've FINALLY got gt4, Asia will be having GT5!!! :guilty: :yuck:

Liquid Li0n
G-T-4-Fan wanneer blijft gij nu int engels praten? schrik da ze u gaan verwijderen van de site?

Nuj hoor ech nie, da engels boeit mij ok almal nie, maarja ik doe ut gewoon kheb geen zin in allerlei commentaar da'k dan weer mot beantwoorden (zo volgens mij zit er nu zoveel brabants in da ik dalijk ok nog nederlanders hoor die het nie kenne lezen :sly: )

Chroty
Vergeleken met al dat wachten kunnen die 2 maanden er ook nog wel bij, zolang het er maar niet meer worden. :)
Translation: Compared to all the waiting, we can also wait another 2 months, but not longer.

Ja, en dat zeggen we nu al een jaar lang. :yuck:
Zo kan je wel bezig blijven met wachten 👎

(Translation:
We have said that for a year now. :yuck: This way we can keep on waiting and waiting. 👎 )

@ Liqiud lion: If we keep it in english the others members can also follow what is going on between the Dutch and Belgium GT fans. 👍

Liquid Li0n
Ik kan het wel leze ze maar als ge denkt da de andere da ni kunne gaan leze schrijf dan wa meer AN he (algemeen nederlands) :)

HAHA :)
's goe
AN: dat vind ik goed

Maar di mot ff:
Maybe not dutch people must not pay attention to a dutch forum, because if we had talked about somthing important, it would've been said in other forums already by now. We just have this forum because there are a lot of members that are dutch and that's pretty funny for such a.....unimportant, small country that you can BARELY SEE on the world map. (I'm not trying tho insult anyone here, it's maybe just true)

enne ik vind nog steeds da Nederland gewoon een GEWELDIG land is hoor alleen.......SUPERKLEIN

Ik heb is een vraagske: Ik zie nergens waar ik ne custom avatar kan uploaden. En ik heb nochtans al +50 posts (dus das toch al iets he) ik ben al junior member. Laat me maar iets wete.

Ok voor die moeilijkdoeners die hier toch nog engels wille, mijn vraag int engels:

I don't see where I can upload a custom avatar. I already have +50 posts. I'm a junior member. plz let me know peeps.

ja ik heb de mijne gekocht (GT3) in januari 2002!!!

Die concept en prologue heb ik gewoon is gaan huren en uitgespeeld. Die waren echt slecht.

Liquid Li0n

Die concept en prologue heb ik gewoon is gaan huren en uitgespeeld. Die waren echt slecht.

concept: wel eens 1v1 over de Autumn ring gescheurd in 2 new mini's?
prologue: wel eens 900degree geprobeerd met een spel waar het voor bedoeld is?

ze zijn idd zo uitgespeeld, maar slecht wil ik ze niet noemen!

Liquid Li0n

kheb voor da domme prologue 45 euro betaald ofzo echt DIKKE AFZETTERIJ jonge
ik zou er als ik er zo op terug kijk vind ik het 19 euro waard, 18,99 daarvan omdat je er nog iets mee kan in de echte GT4

:edit: ow ja en da fimpje in het begin was ook wel vet maar voor de rest was ik toen ff bang da op het aantal auto's na GT3 veel leuker zou zijn.(nu weet ik naaatuuuurlijk dat GT4 7652772884883,98737 keer zo leuk is maar toen...)

ja das een goede prijs voor die prologue 19€ moest er een 2player mode ingezeten hebbe mag de prijs wa hoger maar ja das ni het geval ik moet gewoon gt 4 hebbe die gt3 en concept beginne toch beetje te vervelen ook al doe ik het multiplayer

Ik hoop alleen wel dat GT4 niet zo'n spel word waarbij je echt om de prijs raced (de prijzenauto) in plaats van de race zelf maar das mijn mening dus....

dat was gt 3 toch ook al een beetje dat je meestal voor de wagen raced want echt moeilijk waren die race niet voor mij is de GT serie nog steeds multi player fun

spoonbe
dat was gt 3 toch ook al een beetje dat je meestal voor de wagen raced want echt moeilijk waren die race niet voor mij is de GT serie nog steeds multi player fun

daarom vond ik ook die profesional series races zo saai, je zou toch wel winnen, dan ben je eindelijk klaar KRIJGDE EEN MINI!!!!!!!!!! 👎 :yuck: Maar als ik dalijk op de Nuerenburgring kan racen denk ik nie dat da nog zo is gelukkig 👍 :)

Back