bramvanuytvenwaneer komt hij nu uit want ik heb hier al veel datums gelezen.
bramvanuytvenjow de manne ik woon in Belgie
in Mol
en had eens wa vraagskes
heeft er iemand de laatst upgedate carlist van gt4
weet iemand nog goeie gt4 sites
waneer komt hij nu uit want ik heb hier al veel datums gelezen.
tallonivHelp me out guys,
I'm gonna order tonight...can't wait.
Chinese I guess???
Or Japanese???
Thanks in advance
Frenk
sorry for posting twice![]()
rossi_phantomweet iemand hier al wanner gt4 uit kom of niet
rossi_phantomik hop dat hij er snel is ik wacht al 1,5 jaar op het spel
Hugo BossFor all of you who understand Dutch, see here
Different PAL GT4
It seems to be official info from Sony, so that may be a reason why GT4 was delayed again, to make up for the missing online part.
ChrotyVergeleken met al dat wachten kunnen die 2 maanden er ook nog wel bij, zolang het er maar niet meer worden.![]()
Liquid Li0nG-T-4-Fan wanneer blijft gij nu int engels praten? schrik da ze u gaan verwijderen van de site?
Translation: Compared to all the waiting, we can also wait another 2 months, but not longer.ChrotyVergeleken met al dat wachten kunnen die 2 maanden er ook nog wel bij, zolang het er maar niet meer worden.![]()
Liquid Li0nIk kan het wel leze ze maar als ge denkt da de andere da ni kunne gaan leze schrijf dan wa meer AN he (algemeen nederlands)![]()
Liquid Li0nja ik heb de mijne gekocht (GT3) in januari 2002!!!
Die concept en prologue heb ik gewoon is gaan huren en uitgespeeld. Die waren echt slecht.
Liquid Li0nja ik heb de mijne gekocht (GT3) in januari 2002!!!
Die concept en prologue heb ik gewoon is gaan huren en uitgespeeld. Die waren echt slecht.
tallonivOMFG: the Limburgers rule
De zachte G is goed vertegenwoordigd
Way to go!!!
Yahoo!!!
Frenk ( Limburg)
spoonbedat was gt 3 toch ook al een beetje dat je meestal voor de wagen raced want echt moeilijk waren die race niet voor mij is de GT serie nog steeds multi player fun