Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,906 views
ik word al ziek als ik er aan denk heb een tijdje geleden zelf is over de northsleife gereden echt ziek is da en dan nog me nen tragen bak maar ik word al ziek als ik eraan denk om die test met dien sauber moet doen

Destijds bij de Media markt GT4p gekocht, zogenaamde special edition, en de prijs kon ik nogwel mee leven €29,95. Zat een DVD bij met allerlei filmpjes wel leuk voor de heb, maar daarna 5 tracks en xtal karretjes. (waarvan er eens 5? leuk waren?)

GT4 heeft gelukkig meer keuze. Voor mij straks weer oa. de mazda 787b, en voor de lol Volvo's en andere "normale"auto's.

Killg0re
Destijds bij de Media markt GT4p gekocht, zogenaamde special edition, en de prijs kon ik nogwel mee leven €29,95. Zat een DVD bij met allerlei filmpjes wel leuk voor de heb, maar daarna 5 tracks en xtal karretjes. (waarvan er eens 5? leuk waren?)

GT4 heeft gelukkig meer keuze. Voor mij straks weer oa. de mazda 787b, en voor de lol Volvo's en andere "normale"auto's.

Khad trouwens ok zo'n "making of" gekregen (mischien nog eens kijken om weer hulmal in de stemming te komen)

Nou ik zo al die forums zie met die plaatjes enzo........en het nu weer heb over die Nuerenburgring.................................nou laat ik het zo zegge.............KGA ECHT DOOD ALS IE NIE SNEL KOMT!!!!!!!!!!

Net weer x-tal video's gezien. Denk dat ik IE maar filter op GT4 zodat er geen leed meer op mijn scherm getoond word.

krijg toch kriebels om iig weer eens GT3 te gaan spelen".....

trouwens over de relase date, die staat volgens mij op 24 feb.. 11 maart word ik niet echt blij mee als dat zo is...

tja 24 feb of 11 maar zijn weer 2 weekjes langer word er niet beter op zal pas blij zijn al ik da schijfke in mijne ps2 steek en kan beginne

weet iemand trouwens of wij in nederland en belgie enzo ook zo'n manual en al die andere dingen erbij krijgen?? Of is het alleen de cd en verder niks

spoonbe
ik zou't begot ni weten zal wel zeker of ze steken er wer weer zo'n dun boekske bij in nl met weigig info

Ik denk eigelijk ook maar zo'n klein boekje maar da zullen pas zien als da spel er EINDELIJK is (kmot gaan trouwens)

Nou het was me een avondje shoppen...

aangeschaft:
- playseat monaco bleu
- logitech driving force pro
- GT4 chinese...

en mijn vrouw maar lachen...een groot kind..dat vind ze van me...
En ze heeft gelijk :)

Gentlemen...start your engines...Mjammm

Can't wait :)

talloniv
Nou het was me een avondje shoppen...

aangeschaft:
- playseat monaco bleu
- logitech driving force pro
- GT4 chinese...

en mijn vrouw maar lachen...een groot kind..dat vind ze van me...
En ze heeft gelijk :)

Gentlemen...start your engines...Mjammm

Can't wait :)
Ya, goed! Ik ben a grote jongen, ook. Kijk naar de avatar. Alles goed. 👍

Die knappe dikke gids die je bij die van Japan bij krijgt zullen wij weer apart moeten kopen denk ik. (En dan zal die int Engels zijn mss)

Ja ons geduld word op de proef gezet. Ik kan eveneens niet wachten om te scheuren op de Nurburgring én non-chicane Le Mans track :)
Als ze, zoals in Game Power zegden, dat ze er meer Europese auto's gaan insteken. wel plezant. Toevoegen mag 👍 , veranderen niet 👎 !

Heb een scheelstoel(echte auto fauteuil en een GT3 stuurtje. THX surround (GT4 is dan wel prologic 2, ook lekker) Alleen nog aan het kijken voor een andere TV, Breedbeeld oid. (HDTV waar je boel over leest is ook leuk, alleen dat gaat me dan ff te ver..)

Alleen nog steeds geen GT4

ja, je hebt zo'n thread van iemand die het verschil laat zien tussen een gewone breedbeeld tv en zo'n HD tv. Amai ik verschiet ervan dat er zoveel verschil op zit. Mijn 16:9 100Hz TV vond ik al goed maar nu ik dit gezien heb is die niets meer. :indiff:
Ik zal de link even geven naar de foto's van GT4 om te vergelijken. Je moet ze in grootste formaat bekijken voor het meeste verschil. Ik denk dat 480p staat voor een Breedbeeld tv met progressive scan maar de meeste mensen zullen thuis nog een 480i hebben. Maar voor wat die i staat weet ik niet. Dat moet je maar is op die thread gaan zien.

Verschil tss 480p TV en 1080i HDTV

Da filmpje al gezien van die Volvo 240? Amai wa voor onrealistische veringen heeft die. Hier is de link.

Already see that movie of the Volvo 240? Wow what an unrealistic suspension that car has. Here is the link.

Volvo 240 movie

man o man he, maak me gek.........gelukkig heb ik dolby prologic 2 en een splinternieuwe 100hz breedbeeld tv (in het boekje stond 1080i :cool: )

dit gaat goed komen :lol:

He guys,

I am a Dutchie also.
Live in Almere, close to Arwin.

Can't wait for GT4, and the 24hour races ofcourse 👍

ja idd 24u races maar ge kunt ni saven tss door dus hoe we die moeten gaan uitrijden blijft de vraag? Ze zegge dat ge da via B-grade kunt versnellen maar ik laat mijne PS2 geen 24u aan een stuk draaien ze

nee idd........ik wil voorkomen dat ik mn 3de ps2 moet kopen :grumpy:, dat wordt dus racen in marathon-style, met een paar vrienden, wat bier & snacks 👍

that's indeed the only way to be sure that you'll become the owner of a copy that actually WILL work on a EU PAL console!
the reliability of the other versions on our consoles is unknown.

zonekill
Translation: Compared to all the waiting, we can also wait another 2 months, but not longer.

Ja, en dat zeggen we nu al een jaar lang. :yuck:
Zo kan je wel bezig blijven met wachten 👎
Als het niet langer duurt niet, maar ik zie eigenlijk geen reden tot verdere vetraging. :)

Chroty
Als het niet langer duurt niet, maar ik zie eigenlijk geen reden tot verdere vetraging. :)

indeed, no more delays..........at least no big ones! it won't be that long untill the release as other version in other parts of the world are already released.

Je zegt daar wel van die marathons te doen maar dan moet je eerst wel mensen kennen die ook GT4 graag spelen en goed kunnen spelen en er tijd voor hebben. Moest GT4 online kunnen konde we mensen van in de buurt leren kennen en zo eens samen kome voor een lan party en wat 24u races maar dan moet je weer verschillende tv's hebben. Ik zie me met mijn grote bak van een tv nog niet zeulen om te kunnen lannen PLUS mijn ouders zullen nogal lachen als ik hun tv programma's afpak

Latest Posts

Back