- 48
maar welke auto's hopen jullie dat er zekker in kommen en welken vinden jullie jmmr dat ze er niet in zitten
Hebruinsbeste mensen: een stuurtje kopen en em dan op je schoot houden tijdens gebruik.... dat is echt 👎
ik zal niet zeggen dat je perse een playseat moet kopen, heb ik ook niet, maar je moet het stuur wel ergens op vast zetten.
ik zelf zit gewoon in een stoel met voor mij een plank met daarop het stuur en die plank ligt aan de ene kant op de verwarming en aan de andere kant op een grote doos en dat werkt prima, ook met de force feedback geen problemen verder.
nou heb ik het GT3-stuur (gt3 + stuur combo) en las dat de nieuwe driving force pro heftigere/sterkere force feedback heeft, maar daar zie ik geen probleem in verder, afgaand op hoe stabiel het nu al is.
maar op schoot houden![]()
![]()
![]()
Hebruinsbeste mensen: een stuurtje kopen en em dan op je schoot houden tijdens gebruik.... dat is echt 👎
ik zal niet zeggen dat je perse een playseat moet kopen, heb ik ook niet, maar je moet het stuur wel ergens op vast zetten.
maar op schoot houden![]()
![]()
![]()
G-T-4-FanIn mijn kamer heb ik bijna geen ruimte meer, eigenlijk alleen een soort "pad" door mijn kamer heen. Ik zou em natuurlijk proberen vast te zetten, maar alk ik em vast zou zetten op een logische plaats (voor de tv) dan.......zou hij heel schuin staan en de hele tijd wegglijden. Ik kan nu niet men hele kamer tekenen dus...........kwou alleen weten of, ALS DAT MOET, het op je schoot houden een beetje werkt. ER zijn namelijk veel redenen om dat ding niet te kopen (voor mij dan) omdat ik net niet genoeg zakgeld heb dus.......heeft iemand een soort van advies??
granturismofanVandaag een home-cinema set van JVC gekocht.
Meteen een dvd'tje erin gestopt en mooie surround natuurlijk.
toen het ene eind van de optische kabel in de ps gestoken en het andere eind in mijn JVC....(natuurlijk in het menu van de ps2 wel effe de optische aan gezet!!!)
Hetzelfde dvd'tje.......geen surround.
Heeft de ps2 geen surround? (ik heb een van de eerste ps2's)
Hoe zit dat?
Wie kan mij hier effe mee helpen?
Hebruinshet op schoot houden van een stuurtje werkt niet lekker omdat je em tussen je benen klemt om em vast te houden, maar je benen ook moet bewegen bij het bedienen van de pedalen, dus ik zou het niet doen als je er geen ruimte voor hebt, dan is 140,- gewoon zonde van het geld.
als je de mogelijk hebt probeer het eens bij iemand die een stuurtje heeft, gewoon ergens op vast gezet en als je em op schoot houd, dan weet je meteen het verschil![]()
Hebruinsmet een stuurtje word het spel idd vele malen leuker dan met de controler
ik zou zeggen: ga eens langs je vriend en speel daar eens gt3 met het stuurtje in zijn setup en daarna met het stuurtje op je schoot, wereld van verschil.
en wees gerust, zo'n stuurtje kan gewoon vanzijn setup af, terzij hij em heeft vastgelijmd of met schroeven aan de gang is geweest, maar dat lijkt me stug![]()
G-T-4-FanOOOOOWWW JAen ik heb een plek gevonden!! Nu nog vrage of da kan aan men ouders en dan kan ik beginnen, (ga er maar vanuit dat mijn ouders "nu geen tijd hebben" maar) over twee weken ofzo ZAL IK DAT STUURTJE KUNNEN NEERZETTEN
(door hulp van men ouders??! hoezo Mission Impossible 3:tdown: )
rossi_phantomis te hopen dat het leukt 👍
maar welken auto's hopen jullie dat er in zit en welke juist niet
rossi_phantomis te hopen dat het leukt 👍
maar welken auto's hopen jullie dat er in zit en welke juist niet
rossi_phantomde wagens die ik er wel in wil zien zijn: lotus omega omdat iemand die ik ken er een heeft
en de smart fortwo en een opel corsa B en nog wat auto's
Hebruinsde Lotus Omega zit er al in![]()
rossi_phantommaar hoe zat dat nu met die BMW X5 Le Mans 300 rondtje op le mans en hij zou uit elkaar vallen door het vele vermogen van de auto
DaddybirdWanneer komt GT4 uit denken jullie jongens?
Ik denk zelf April/Mei, eerder echt niet. (Heel jammer genoeg)
rossi_phantomop de site van playstation staat dat hij 9 maart uit kom en die site heeft meestal wel gelijk met wanner iets uit kom
G-T-4-FanIk hoop echt nog steeds dat die datum alleen nog maar achteruit kan omdat ze anders erg veel kritiek krijgen, ik weet bijna zeker dat ze die datum ook uit voorzorg hebben gekozen zodat ze niet meer hoeven uit te stellen. Dat is gewoon menselijk dat polyphony daar ook ziek van word om te doen
spoonbeje moet je dfp op 270 graden zetten dan heb je weer de oude df en dat geef het zelfde effect al rijden met een ds2 geef mij maar die 900° en daar slinger je niet me overde baan hoor het is net of ik met een echte wagen rij daar slinger je toch ook niet met over de baan
ik zit momenteel niet veel meer van me snelte ronde tijden in vergelihjking met me dual shock
en ik moet toegeven ben redelijk goed heb oeit met gt3 time trial bij de 25 beste gezeten me neef zat daar ook tussen
nu ni denken weer ne stoefer LOL alle da moete zelf weten kan 1 ding zeggen snel zijn is 1 ding en racen is een ander