Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,916 views
Hebruins
beste mensen: een stuurtje kopen en em dan op je schoot houden tijdens gebruik.... dat is echt 👎

ik zal niet zeggen dat je perse een playseat moet kopen, heb ik ook niet, maar je moet het stuur wel ergens op vast zetten.

ik zelf zit gewoon in een stoel met voor mij een plank met daarop het stuur en die plank ligt aan de ene kant op de verwarming en aan de andere kant op een grote doos en dat werkt prima, ook met de force feedback geen problemen verder.

nou heb ik het GT3-stuur (gt3 + stuur combo) en las dat de nieuwe driving force pro heftigere/sterkere force feedback heeft, maar daar zie ik geen probleem in verder, afgaand op hoe stabiel het nu al is. ;)

maar op schoot houden :confused: :boggled: :lol:

Playseat zijn 2e hands rond de 130-140 euro.
Echt het geld waard...je waant je in een auto...maar ieder zijn meug natuurlijk.

De force feedback van het pro wiel is dermate sterk dat ik de stekker er wel eens uit heb getrokken. Niet normaal meer...misschien wel teveel van het goede.
GT4 prologue is het enige spel dat vrij aardig op de 900 graden modus reageert...
Maar het is wel fokkin moeilijk....Je slingert als een zatte aap over het wegdek :)

Ik heb weleens met het 'oude' driving force stuurtje gereden en dat ging nagenoeg heel snel en perfect door de bocht...Nu heb je echter een zeer sterk simulatie gevoel en moet je ontzettend wennen....ook aan zeer slechte rondetijden ...

Ik leer elke race bij...maar heb toch het gevoel dat het met het oude stuur weliswaar wat onrealistischer maar toch veel sneller ging..
Dit is echt een stuk moeilijker...

trusten
Frenk

je moet je dfp op 270 graden zetten dan heb je weer de oude df en dat geef het zelfde effect al rijden met een ds2 geef mij maar die 900° en daar slinger je niet me overde baan hoor het is net of ik met een echte wagen rij daar slinger je toch ook niet met over de baan

ik zit momenteel niet veel meer van me snelte ronde tijden in vergelihjking met me dual shock

en ik moet toegeven ben redelijk goed heb oeit met gt3 time trial bij de 25 beste gezeten me neef zat daar ook tussen

nu ni denken weer ne stoefer LOL alle da moete zelf weten kan 1 ding zeggen snel zijn is 1 ding en racen is een ander

Vandaag een home-cinema set van JVC gekocht.
Meteen een dvd'tje erin gestopt en mooie surround natuurlijk.
toen het ene eind van de optische kabel in de ps gestoken en het andere eind in mijn JVC....(natuurlijk in het menu van de ps2 wel effe de optische aan gezet!!!)
Hetzelfde dvd'tje.......geen surround.
Heeft de ps2 geen surround? (ik heb een van de eerste ps2's)

Hoe zit dat?

Wie kan mij hier effe mee helpen?

Hehe, best wel grappig

zit net mijn HD door te neuzen en kom de DTM presentatie weer tegen inclusief het filmpje waar ik met Albers over Zandvoort sjees. Leuk om weer terug te zien. :)

Hebruins
beste mensen: een stuurtje kopen en em dan op je schoot houden tijdens gebruik.... dat is echt 👎
ik zal niet zeggen dat je perse een playseat moet kopen, heb ik ook niet, maar je moet het stuur wel ergens op vast zetten.
maar op schoot houden :confused: :boggled: :lol:

In mijn kamer heb ik bijna geen ruimte meer, eigenlijk alleen een soort "pad" door mijn kamer heen. Ik zou em natuurlijk proberen vast te zetten, maar alk ik em vast zou zetten op een logische plaats (voor de tv) dan.......zou hij heel schuin staan en de hele tijd wegglijden. Ik kan nu niet men hele kamer tekenen dus...........kwou alleen weten of, ALS DAT MOET, het op je schoot houden een beetje werkt. ER zijn namelijk veel redenen om dat ding niet te kopen (voor mij dan) omdat ik net niet genoeg zakgeld heb dus.......heeft iemand een soort van advies??

G-T-4-Fan
In mijn kamer heb ik bijna geen ruimte meer, eigenlijk alleen een soort "pad" door mijn kamer heen. Ik zou em natuurlijk proberen vast te zetten, maar alk ik em vast zou zetten op een logische plaats (voor de tv) dan.......zou hij heel schuin staan en de hele tijd wegglijden. Ik kan nu niet men hele kamer tekenen dus...........kwou alleen weten of, ALS DAT MOET, het op je schoot houden een beetje werkt. ER zijn namelijk veel redenen om dat ding niet te kopen (voor mij dan) omdat ik net niet genoeg zakgeld heb dus.......heeft iemand een soort van advies??

het op schoot houden van een stuurtje werkt niet lekker omdat je em tussen je benen klemt om em vast te houden, maar je benen ook moet bewegen bij het bedienen van de pedalen, dus ik zou het niet doen als je er geen ruimte voor hebt, dan is €140,- gewoon zonde van het geld.

als je de mogelijk hebt probeer het eens bij iemand die een stuurtje heeft, gewoon ergens op vast gezet en als je em op schoot houd, dan weet je meteen het verschil ;)

granturismofan
Vandaag een home-cinema set van JVC gekocht.
Meteen een dvd'tje erin gestopt en mooie surround natuurlijk.
toen het ene eind van de optische kabel in de ps gestoken en het andere eind in mijn JVC....(natuurlijk in het menu van de ps2 wel effe de optische aan gezet!!!)
Hetzelfde dvd'tje.......geen surround.
Heeft de ps2 geen surround? (ik heb een van de eerste ps2's)

Hoe zit dat?

Wie kan mij hier effe mee helpen?

hmmm

PS2 optische aan
dvd op surround gezet ipv stereo
cinema set op autodetect zetten (of de stand die je ook op de dvd hebt geselecteerd)
cinema set op juiste kanaal (optische ingang) zetten

Ik weet niet in hoeverre zoiets anders is bij een cinema set ipv een set van losse componenten. Ik heb thuis gewoon een losse componenten set en de PS2 op optische aan staan, de kabel naar de receiver toe. De receiver op het kanaal van de PS2 gezet (optische ingang) en autodetect, dan maakt hij er automatisch van wat ik in het spel of op de dvd heb geselecteerd als audio..... :)

Hebruins
het op schoot houden van een stuurtje werkt niet lekker omdat je em tussen je benen klemt om em vast te houden, maar je benen ook moet bewegen bij het bedienen van de pedalen, dus ik zou het niet doen als je er geen ruimte voor hebt, dan is €140,- gewoon zonde van het geld.

als je de mogelijk hebt probeer het eens bij iemand die een stuurtje heeft, gewoon ergens op vast gezet en als je em op schoot houd, dan weet je meteen het verschil ;)

Thanks, ik dacht al dat dat niet zou werken, maar heel veel mensen zeggen nu dat je echt bijna niet zonder kunt. Ik ga nog ff goed kijken of ik hem op een super onlogische plaats kan vastzetten. B.t.w. een vriend van mij heeft ook zo'n ding maar heeft em natuurlijk al helemaal vastgezet. Als ik niet snel een plaats voor da ding vind zal ik em denk ik niet kopen, bedankt voor het advies
👍 :)

met een stuurtje word het spel idd vele malen leuker dan met de controler ;)

ik zou zeggen: ga eens langs je vriend en speel daar eens gt3 met het stuurtje in zijn setup en daarna met het stuurtje op je schoot, wereld van verschil.

en wees gerust, zo'n stuurtje kan gewoon vanzijn setup af, terzij hij em heeft vastgelijmd of met schroeven aan de gang is geweest, maar dat lijkt me stug ;)

Hebruins
met een stuurtje word het spel idd vele malen leuker dan met de controler ;)

ik zou zeggen: ga eens langs je vriend en speel daar eens gt3 met het stuurtje in zijn setup en daarna met het stuurtje op je schoot, wereld van verschil.

en wees gerust, zo'n stuurtje kan gewoon vanzijn setup af, terzij hij em heeft vastgelijmd of met schroeven aan de gang is geweest, maar dat lijkt me stug ;)

Het is ook "heel stug" hij heeft em namelijk op een houten bureau vastgemaakt met schroeven ofzo dus ik kan em er niet afrukken om dat ding eens uit te testen, maar ik weet wel dat ALS ik een domme vreemde manier vind waarop ik em kan vastmaken het meteen doe, want ik weet hoe vet dat is met een vast stuurtje!!!
Maar ik kan anders nog wel een stuurtje kopen met garrantie en dan anders nog uit testen 👍 :)

OOOOOWWW JA :D:D:Den ik heb een plek gevonden!! Nu nog vrage of da kan aan men ouders en dan kan ik beginnen, (ga er maar vanuit dat mijn ouders "nu geen tijd hebben" maar) over twee weken ofzo ZAL IK DAT STUURTJE KUNNEN NEERZETTEN:D (door hulp van men ouders??! hoezo Mission Impossible 3:tdown: )

G-T-4-Fan
OOOOOWWW JA :D:D:Den ik heb een plek gevonden!! Nu nog vrage of da kan aan men ouders en dan kan ik beginnen, (ga er maar vanuit dat mijn ouders "nu geen tijd hebben" maar) over twee weken ofzo ZAL IK DAT STUURTJE KUNNEN NEERZETTEN:D (door hulp van men ouders??! hoezo Mission Impossible 3:tdown: )

is te hopen dat het leukt 👍

maar welken auto's hopen jullie dat er in zit en welke juist niet

rossi_phantom

mijn eigen auto ('86 MR2) zit er al in dus verder niet echt veel meer te hopen, had er wel wat auto's bij ingewild maar daar is het nu toch te laat voor.

mijn andere auto een Volvo 480 turbo was leuk geweest ;)

rossi_phantom

Ik hoop nog een spyker, en wat andere sportauto's, mischien een smart om op te voeren:tup: , maar niet al te veel van die familie auto's of dat soort zooi, een paar mag nog wel maar 14 van die dingen erbij en dan 5 nieuwe race auto's: dat pik ik niet

ik had eigenlijk al sinds gt3 gehoopt op de straat versie van de gillete vertigo dat pas een wagen lol en nee veel van die familie bakske moeten er ni in

wel wa meer europese okkazie om mee te starten nu heb je een fiat en een volvo je bent zo goed als verplicht om met een Japanese te beginne en datvind ik spijtig

hehe als we over een wishlist van auto's gaan beginnen is hier mijn lijstje :)
Je kan deze auto's altijd is opzoeken op google als je niet weet welke ik bedoel.

Hier komen ze van A-->Z:

S.U.V.:
=====
BMW X5 Le Mans;
Bowler Wildcat;
Land Rover Freelander Rally Edition;
Mercedes-Benz G55 AMG;
Range Rover Overfinch 580s;
VW Touareg & Touareg Dakar Edition.

Cars:
====
Audi S8;
Ariël Atom;
Bentley Continental GT;
Citroën ZX Rally Raid;
Chrysler 300C HEMI;
Mega Track;
Mercedes-Benz S65 L AMG;
Peugeot 405 Rally Raid/Pikes Peak;
SMART's (Crossblade, ForTwo, Roadster).

En uiteraard de vele goeie auto's van GT2 (Andere Subaru modellen, Renault Espace F1, ...) niet te vergeten!

rossi_phantom
maar hoe zat dat nu met die BMW X5 Le Mans 300 rondtje op le mans en hij zou uit elkaar vallen door het vele vermogen van de auto

weet ik niet, ik vind het alleen een mooie wagen en als ze er toch zoveel BMW's in steken (en zelfs van 2005 al) dan vind ik wel dat ze de X5, de M6, de M1, de 850 en de M3's van vroeger er mogen bij steken.

Maar ja laten we hopen dat ze met de toevoeging van europese auto's in de PAL versie deze toevoegen

Daddybird
Wanneer komt GT4 uit denken jullie jongens?
Ik denk zelf April/Mei, eerder echt niet. (Heel jammer genoeg)

op de site van playstation staat dat hij 9 maart uit kom en die site heeft meestal wel gelijk met wanner iets uit kom

rossi_phantom
op de site van playstation staat dat hij 9 maart uit kom en die site heeft meestal wel gelijk met wanner iets uit kom

Ik hoop echt nog steeds dat die datum alleen nog maar achteruit kan omdat ze anders erg veel kritiek krijgen, ik weet bijna zeker dat ze die datum ook uit voorzorg hebben gekozen zodat ze niet meer hoeven uit te stellen. Dat is gewoon menselijk dat polyphony daar ook ziek van word om te doen

G-T-4-Fan
Ik hoop echt nog steeds dat die datum alleen nog maar achteruit kan omdat ze anders erg veel kritiek krijgen, ik weet bijna zeker dat ze die datum ook uit voorzorg hebben gekozen zodat ze niet meer hoeven uit te stellen. Dat is gewoon menselijk dat polyphony daar ook ziek van word om te doen

ik heb vandaag ook op een site gezien dat hij over 30 dagen uit kom dus ik ga nu voor de zoveelste keer af tellen

spoonbe
je moet je dfp op 270 graden zetten dan heb je weer de oude df en dat geef het zelfde effect al rijden met een ds2 geef mij maar die 900° en daar slinger je niet me overde baan hoor het is net of ik met een echte wagen rij daar slinger je toch ook niet met over de baan

ik zit momenteel niet veel meer van me snelte ronde tijden in vergelihjking met me dual shock

en ik moet toegeven ben redelijk goed heb oeit met gt3 time trial bij de 25 beste gezeten me neef zat daar ook tussen

nu ni denken weer ne stoefer LOL alle da moete zelf weten kan 1 ding zeggen snel zijn is 1 ding en racen is een ander

Hoe krijg ik hem terug op 270???
select +R3 + rechter flipper werkt niet....

Hoe dan wel???

Dat slingeren wordt steeds minder.... :)
Hoe ervaar jij de force feedback...ik vind hem vrij sterk...zelfs op mild....zijn er meer manieren em hem terug te zetten???

groetjes en bedankt!!!
Frenk

Latest Posts

Back