Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,914 views
Daddybird
Het komt wel aan hoor en het is zon smalle PS2 (vink echt heel mooi, me broerke heeft ook zo 1) met ^GT4 en verzendkosten 240euries, valt nog wel mee ja, ik kan in de toekomst alles hier veel eerder spelen, das een voordeel maar ik hout toch bij GT4 denk ik.

(Nu alleen hopen dat ie op me tv wil..................)

Wanneer verwacht je dat hij aankomt?? Als je hem hebt kun je zeggen of je denkt dat de engelse versie mischien een toch wat betere versie is?
Maar aan de andere kant, mij maakt het nie uit welke sneller is, ik heb DTM race driver 2 gekocht en ik SCHROK ME KAPOT toen ik zag hoe lelijk die was vergeleken met GT3, maar dat GEELUIIIDDD van die dtm wagens: GEWELDIG en moeilijk ook. Als het gaat over dat racespel zelf, is er niks echt mooi. Maar ik ben een keer naar een DTM race gegaan, heel verwarrend toen die pitstops kwamen, de laatste lagen opeens vooraan de snelste reden achteraan, en de laatste rondes kwam alles ineens heel mooi ineen, zonder 1 groot gat tussen de auto's. PRECIES HETZELFDE IN HET SPEL, geweldig

Het spel (PAL dan) mag dan wat slomer zijn of iets minder mooi dan HET MOOISTE SPEL OP DE PS2, maar de verschillen kunnen het tot een VEEL leuker spel maken

Ik denk dat ik hem ook ga kopen. Ben beetje moe van wachten en Prologue japanse versie was op zich goed te spelen. En misschien koop ik dan voor de vorm in maart/april een pal versie. Ben ook wel benieuwd of dat 50hz of 60hz verschil veel uitmaakt qua beter beeld.

Heb trouwens een algemene tip; koop een RGB kabel (kost +-10,-), dan heb je ook al stuk scherper beeld

Maar waar kan ik hem het best bestellen en welke versie is beter japans of chinees?

Koop een Japanse, das zeg maar de originele, ietsjes duurder, maar de Chinese 'vertrouw' ik niet helemaal, De Japanse komt direct uit de handen van Yamauchi zelf.

En als ie vrijdag komt zal ik zeggen wat ik ervan vind.
Maar om 3 nieuwe autos ga ik niet zolang wachten, dan maar een flink bedrag voor een spel dat sneller, mooier en er eerder is dan de europese remake.

Ik ga het dan eindelijk aftaaien - dit is namelijk nog steeds een Engelstalig forum, en bij de informatie die op dit moment wordt verstrekt gaan meer (anderstalige) mensen baat hebben.

Graag verwijs ik jullie naar hier.

Thanks for that, is this because you give us one last chance to try and speak english, or is it because it doesn't matter if we speak Dutch. English is no problem for me

sn00pie
Spreek maar gewoon Nederlands. 👍

OK dan, ik zal mijn best doen.

Weet er iemand of er een pakket zal uitkomen : GT4 + Driving Force Pro ?
Ik ben stevig aan het nadenken over een stuur, alhoewel ik wel graag languit vanuit de zetel race.

Ik heb dit weekend de DFP in een computershop zien liggen voor 122 Euro, dat lijkt mij een vrij goede prijs.
Misschien gaat hij nog zakken tegen begin maart ?

STEP_ONE

rossi_phantom
maar ik heb even een vraagtje hoe krijg je onder je tekst doe gezichtjes en die test bij elke bericht wat je type?

ge moet op da knopke reply klikke en dan krijgt ge den tekst van die andere persoon in quote in u reply venster zoals hier in dit geval

nu dat het hier trg open is is het wel stil hier. Ik denk dat de mensen die zich niet hebben subscribed, deze thread (die apart staat bij offtopic) niet meer vinden.

tja ik weet het niet of er een GT4+DFP uitkomt, ik zie al wel bij redelijk wat winkels de GT4+PS2 staan bij de preoder, maar nog niks over het spel met stuur.....

De grootste fout die ik mensen zie maken is dat ze de hardware kopen voordat de game uitkomt. Ik heb bv in 2003 alvast even een netwerk adapter gekocht omdat GT4 online zou gaan.......... :ouch: Ik wacht dus lekker totdat GT4 uitkomt voordat ik de DFP koop. Er is altijd kans dat het ding op dat moment weer goedkoper is.

ja ik heb dus ook een network adapter gekocht speciaal voor GT4, heb hem zelfs nog niet geprobeerd dat hij werkt of dat het lukt. Maar dat ben je niet kwijt natuurlijk, je kan die ook nog gebruiken voor andere online games

Liquid Li0n
ja het zal wel de 9 (pre-order) en de 11e (shops) zijn. Maar dan nog is het anderhalve maand he (alle geluk is februari een korte.
Ok , I'm not dutch but I'll translate this post :)

Translate : I'll pre order it on 9th and it's in the shops 11th. But it's still another half a month left (febuary is short)

How's that? :D

Liquid Li0n
ja het zal wel de 9 (pre-order) en de 11e (shops) zijn. Maar dan nog is het anderhalve maand he (alle geluk is februari een korte.

allen hier in brbant word februari langer met die carneval maar ja
ik hop dat ze op de autorai staan met gt4 al is het maar een demo zou ik al blij zijn

I could translate that aswell but the most people who come here speak dutch. This thread is at the GTP off topic place. So it isn't needed to translate it.

Die endurance races gaan nog wa worden, ze zijn misschien niet moeilijk om te doen maar wel om te organiseren. Ouders die moeilijk doen dat je de tv bezet houdt en dergelijke. Zijn er hier mss vlamingen die samen een endurance race willen doen? Het enige probleem is natuurlijk dat je pas vanaf 25% naar de endurance hall kan gaan en je dit alles dan kwijt bent als je met 3 man een endurance race speelt. Want je kan dit natuurlijk wel 3 keer doen of de memory card save game file kopieren maar dan heb je alle 3 hetzelfde spel. En dat is wel wat stom.

rsh
Verschillend per winkel. De een vraagt 56 Euri, de ander 69 ( :crazy: ). GT zal wel in de hogere regionen zitten lijkt me.

Gisteren een stukje gespeeld bij Arwin. Een woord; WOW 👍 👍 👍

Het beeld heeft stapjes gemaakt. Het auto-gevoel met het stuur mega sprongen. Ik had echt het idee in een auto te rijden.
De test met de C9 op de Nurburgring is zo snel, en zo realistisch dat ik geen enkel ogenblik op mijn snelheidsmeter durfde te rijden.... :nervous:

Ge-weldig spel

Hoi Richard! ;)
Voor zover heb ik veel positieve dingen gehoord van mensen die al GT4 aan het spelen zijn.. 👍
Ik wacht rustig op de PAL release, maar ben het wachten wel een beetje beu ondertussen, maar ja, het duurt nu niet lang meer gelukkig. :)

Ja dat heb ik ook al gedacht. Al die release date thread gaan dan niet meer gebruikt worden want het is er voor de hele wereld

Al die photo request thread gaan niet meer gebruikt worden want iedereen kan zelf zijn foto's maken die hij wilt.

De enige threads die zwaar gaan bepost worden zijn natuurlijk me nog meer drift video's en setups e.d.

Back