- 3,009
- Holland
DaddybirdHet komt wel aan hoor en het is zon smalle PS2 (vink echt heel mooi, me broerke heeft ook zo 1) met ^GT4 en verzendkosten 240euries, valt nog wel mee ja, ik kan in de toekomst alles hier veel eerder spelen, das een voordeel maar ik hout toch bij GT4 denk ik.
(Nu alleen hopen dat ie op me tv wil..................)
Wanneer verwacht je dat hij aankomt?? Als je hem hebt kun je zeggen of je denkt dat de engelse versie mischien een toch wat betere versie is?
Maar aan de andere kant, mij maakt het nie uit welke sneller is, ik heb DTM race driver 2 gekocht en ik SCHROK ME KAPOT toen ik zag hoe lelijk die was vergeleken met GT3, maar dat GEELUIIIDDD van die dtm wagens: GEWELDIG en moeilijk ook. Als het gaat over dat racespel zelf, is er niks echt mooi. Maar ik ben een keer naar een DTM race gegaan, heel verwarrend toen die pitstops kwamen, de laatste lagen opeens vooraan de snelste reden achteraan, en de laatste rondes kwam alles ineens heel mooi ineen, zonder 1 groot gat tussen de auto's. PRECIES HETZELFDE IN HET SPEL, geweldig
Het spel (PAL dan) mag dan wat slomer zijn of iets minder mooi dan HET MOOISTE SPEL OP DE PS2, maar de verschillen kunnen het tot een VEEL leuker spel maken