Dutch gtplanet members

• Thread starter Killg0re
  • 455 comments
  • 13,906 views
Nog 10 dagen voordat de GT4-DVD zijn plaatsje zal vinden in mijn PS2-drive, om daar redelijk permanent te verblijven.
Ik zeg 10 dagen omdat ik de release voor mezelf op vrijdag 11 maart hou, kwestie van teleurstellingen te vermijden.

Over schoolpunten moet ik me al lang geen zorgen meer maken, dat is al 10 jaar achter de rug.
Sociaal leven is iets anders, en met een dochter van 5 wordt vrije tijd een vaag begrip.
Ik heb aan mijn vrouw beloofd niet te gamen als onze dochter wakker is, dan blijft alleen de avond en nacht nog over.
Aangezien mijn vrouw toch nog altijd belangrijker is dan een videospel :lol: blijft er meestal alleen nog tijd over als de hele familie ligt te slapen.
Het zal dus vooral mijn nachtrust zijn die eronder gaat lijden !
Dat is eigenlijk voor GT3 en Prologue ook al het geval geweest, en toch ben ik erin geslaagd om ze 2 keer tot 100% te spelen met alle licenties goud.
Met GT4 ben ik dan waarschijnlijk wel klaar tegen dat versie 5 op de markt verschijnt.

Laat maar komen, ik ben er klaar voor !!!

STEP_ONE

step_one
Nog 10 dagen voordat de GT4-DVD zijn plaatsje zal vinden in mijn PS2-drive, om daar redelijk permanent te verblijven.
Ik zeg 10 dagen omdat ik de release voor mezelf op vrijdag 11 maart hou, kwestie van teleurstellingen te vermijden.

Ik dacht ook eerst dat het 11 maart was, maar ben vandaag bij een paar winkels gaan horen en je kan GT4 al zeker op woensdag 9 maart gaan halen bij gamemania. In de andere winkels kreeg ik te horen dat het voor hen verboden was om GT4 voor 11 maart te verkopen. Terwijl ze er bij gamemania prat op gingen dat het op 9 maart al in de schappen zal liggen!

Ik weet wat ik volgende week rond deze tijd zit te doen ...

op de website van gamemania staat inderdaad 9maart maar ik had in een boekje van dreamland gezien dat het de 11e uitkwam. En op sommige winkel/game sites staat er ook nog steeds 11 maart. Het zal wel de 9e uitkomen bij Game Mania maar waarom mogen deze 2 dagen vroeger verkopen? Mss is dit ook niet waar en is het 11 maart voor overal. Maar ja, die 2 dagen

P.S.: dit weekend ga ik mijn GT4 bij game mania reserveren.

Liquid Li0n
Het zal wel de 9e uitkomen bij Game Mania maar waarom mogen deze 2 dagen vroeger verkopen?

Geen idee, de man van gamemania had er een verdachte opmerking over maar kan ze me niet meer herinneren. Iets in de aard van: "Voor het beste moete bij gamemania zijn ;)"

Als je het spel woensdag gaat halen dan is een reservatie niet nodig, kan natuurlijk geen kwaad. In de winkel in Antwerpen kregen ze 121 kopies van GT4 binnen 👍

Van waar in België/Vlaanderen ben jij? Het zou plezant zijn moesten we met een aantal mensen kunnen afspreken om eens samen te gamen of endurance races te rijden.

Ik ben van Wilrijk - Antwerpen

PSP(import) nu on zwolle te koop voor €289,- denk dat ik nog maar even op normale release wacht.
dan zal hij wel een stukkie goedkoper zijn.
GT4 voor de PSP(ook import) moet ook al leverbaar zijn in zwolle. hetzelfde gedonder als met die andere
import games...... de taal...... Maar kan toch maar
op 1 console tegelijk racen, dus dan maar ff wachten op PSP+GT4 aankoop.

11 maart? nog later? :scared: nee he.... bij de media markt zou hij al op 9 maart te koop moeten zijn.

Hmm, ik probeerde via bartsmit.com te pre-orderen, maar ik krijg nooit echt een optie van 'bestelling versturen'. Je hebt wel een overzicht, maar verder gaat hij dan niet...Toch wel leuk als ze het thuis bezorgen op 9 (of 11) maart. Scheelt mij weer 5 euro :)

Killg0re
PSP(import) nu on zwolle te koop voor €289,- denk dat ik nog maar even op normale release wacht.

Dat zal zeker het beste zijn. Heb vernomen dat er belangrijke regionale verschillen zijn van de psp voor het online gamen ermee. Waarschijnlijk iets van instellingen dat op europa is afgestemt, weet er het fijne niet echt van, maar ze gaven wel als advies om te wachten op de locale versie.

Nog 4 dagen :)

Ik heb mijn GT4 gereserveerd bij Game Mania. Op het voorschotsbewijs staat dat het +-65 EUR gaat kosten
maar dit spel verdient het en mijn GT3 koste 67 of 69 euro

Heb die van mij gereserveerd bij de FreeRecordShop voor € 61,95 incl. verzendkosten. Ze proberen hem op de dag van de release bij mij op de deurmat te laten vallen:

Let op! Dit product is nog niet te koop maar je kunt het natuurlijk wel al bestellen! Wij stellen dan alles in het werk om ervoor te zorgen dat het product op de dag van de release op je deurmat ligt. Pre-orders kunnen niet in onze winkels worden opgehaald.

Ik rij op de terugweg naar huis gewoon langs een winkel en biets hem mee.
Als die hem niet (meer) heeft, door naar de volgende winkel.

Voor mij alleen maar regionale games, voor zowel PSP, als PS2.

Ben nu nog bezig om surround geluid via boxen van mijn PC te laten lopen.
Moet nog een circuitje bouwen......nog 4 dagen voordat het moet werken...

Killg0re
Ik rij op de terugweg naar huis gewoon langs een winkel en biets hem mee.
Als die hem niet (meer) heeft, door naar de volgende winkel.

Voor mij alleen maar regionale games, voor zowel PSP, als PS2.

Ben nu nog bezig om surround geluid via boxen van mijn PC te laten lopen.
Moet nog een circuitje bouwen......nog 4 dagen voordat het moet werken...

FreeRecordShop is lokaal, gewoon een Nederlandse toko natuurlijk.

Je gaat je PS2 op je pc aansluiten, alleen maar voor surround sound? En dan helemaal aan elkaar hobbyen? Kan je dan niet gewoon een Dolby Digital versterkertje kopen? Zo'n ding die je normaal gesproken op je pc aansluit met boxen en alles erbij? Van Logitech ofzo? Zag er vandaag nog een thread van voorbij komen op dit forum.... Zal 's effe kijken of ik die nog kan vinden.

Hey Hollanders!!

Iemand al een copietje van GT4 kunnen scoren?

Las net in deze thread: https://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=55346&page=59&pp=20

Dit stukje van G-T-4-fan:
"I'm dutch so everyone in Holland looking at this thread and post, GO RIGHT NOW to a shop called >>>>>"Replay"<<<<<, I've seen it in "Eindhoven" Or maybe some other shop or something. "

Heeft iemand anders GT4 al ergens kunnen vinden?

Ik ga ervan uit dat ik hem woensdag voor mijn werk even op kan halen. Dan kan het feest eindelijk beginnen!! Heb donderdag vrij gevraagd, en mijn Driving Force Pro is ook onderweg!!

Heb er zin in!!

ik hoop hem woensdag na m'n werk ff te halen, en dan van een uurtje of elf 's avonds tot donderdagavond: RACEN, RACEN, RACEN!!!!! donderdag lekker vrij dus!!

Driving Force Pro is ook onderweg!!!

KHEB ER ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

javdalen
Hey Hollanders!!

Iemand al een copietje van GT4 kunnen scoren?

Las net in deze thread: https://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=55346&page=59&pp=20

Dit stukje van G-T-4-fan:
"I'm dutch so everyone in Holland looking at this thread and post, GO RIGHT NOW to a shop called >>>>>"Replay"<<<<<, I've seen it in "Eindhoven" Or maybe some other shop or something. "

Heeft iemand anders GT4 al ergens kunnen vinden?

Ik ga ervan uit dat ik hem woensdag voor mijn werk even op kan halen. Dan kan het feest eindelijk beginnen!! Heb donderdag vrij gevraagd, en mijn Driving Force Pro is ook onderweg!!

Heb er zin in!!

Je hebt helemaal gelijk, check www.replay.nl maar, daar staat ie....

05-03-2005
Hij is er.....
Gran Turismo 4 € 59,95 PS2

http://www.replay.nl

morge vroeg ga ik hem halen voor 65€

eigenlijk gek dat ik 5euro meer betaal en het dan ook nog zelf moet gaan halen maar ja dat heb ik er wel voor over.

Liquid Li0n
morge vroeg ga ik hem halen voor 65€

eigenlijk gek dat ik 5euro meer betaal en het dan ook nog zelf moet gaan halen maar ja dat heb ik er wel voor over.

**** happens... Maar je hebt 'm in ieder geval morgen, ik moet nog maar afwachten of tie ook echt morgen geleverd wordt....

RoyalStuff
**** happens... Maar je hebt 'm in ieder geval morgen, ik moet nog maar afwachten of tie ook echt morgen geleverd wordt....

zelfde voor mij. Ik weet niet of hij er morgen gaat liggen. Ze zeggen wel de 9e maart maar is dit wel zo. Ik ga vanavond eens bellen (mss zegge ze dat hij er vandaag al is :))

Liquid Li0n
zelfde voor mij. Ik weet niet of hij er morgen gaat liggen. Ze zeggen wel de 9e maart maar is dit wel zo. Ik ga vanavond eens bellen (mss zegge ze dat hij er vandaag al is :))

Dat zou wel errug relaxed zijn ja... Maar ja, ik wacht nu al zo lang, die paar dagen kunnen er ook wel bij. Zal waarschijnlijk toch wel weer veel te weinig tijd hebben om te spelen....

RoyalStuff
Zal waarschijnlijk toch wel weer veel te weinig tijd hebben om te spelen....

Je hebt een punt. Zoals ik al vroeger zei hebben we maar 1 tv thuis en mijn ouders zien graag hun programma's dus ik zal het morgenavond ni veel kunne spelen. Een geluk dat ik donderdag geen school heb :)

Back